{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

mennigs målling {{forumTopicSubject}}

hejsa ha lige oprate det indlæg... fordi jeg få af vide jeg er en sur stodder,,, men vil lige høre ander om det er mig der er på den... det er ang folk der bliver ved med at skrive stem i min udfordring,,, er ba så træt af de ta så meget plas... og sundes det er snud folk der gør det og det med at bytte stemmer vis jeg stemmer i din stemmer du i min,,,, vil lige høre flok´s menning om det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mennigs målling
  • #1   24. jul 2005 Hey Lars - jeg vil give dig 100% ret... Jeg er også død træt af alle de der "bytte-bytte købmand" indlæg... Men har valgt ikke længere at blande mig, da det overhovedet ikke hjælper... :))) Desværre... Men det er ikke dig der er en sur stodder - bare rolig...

• #2   24. jul 2005 Lars, du har lige fået min mening
    i dit beskedcenter *GG*
    Og jeg syns bestemt ikk' at du virker som
    en sur stodder - tværtimod er du smadder-
    flink til at spørge til hvordan det går med dit
    og dat... i modsætning til mig hi-hi

• #3   24. jul 2005 Personligt ignorerer jeg bare dem, der tror at det er det rene byttehandel herinde.

Vil jeg give en kommentar, så gør jeg det, og forventer ikke at få en igen. Det må folk jo selvom.
    Dem der så deler udfordringer ud, hvis man smider en kommentar. Det fatter jeg ikke. Det er jo at tvinge det ud af folk. Det er da ikke sikkert at man har noget at sige om lige den hund.

Og nej synes ikke du er en sur stodder.

• #4   24. jul 2005 jeg ha det lige mod sat når folk skriver at man skal stem gå jeg inden og stemmer vist jeg ikke ha gjordt det men det Bliver IKKE deres hunden lige meget om det er den jeg beste kan li

• #5   24. jul 2005 ok jeg vil da godt indenrom at jeg nok er nemmer at få til at skrive når der er noget jeg sundes er forkert... så som folk der er efter ander og deres låne hunden,,, uden at lige skrive til folk først men begunder med henden og ham skal ba ud,,,,,

• #6   24. jul 2005 Natasha N
    den var så ikke kun på dig men du ha jo heller ikke skrivet jeg er sur over alt... nej det kan jeg godt se,,,,hehe børn haven om igen

(link fjernet)
    msg_ID=14562

Kommentér på:
mennigs målling

Annonce