{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Laver din hund søde lyde {{forumTopicSubject}}

Jeg er helt vild med den lyd, som Sia laver, når hun gnasker gulerødder, knækbrød etc. smiley

Her i sommervarmen får mine hunde ikke is, men barf direkte fra fryseren, og overhældt med lidt vand. Det giver så ikke særlig meget lyd, da hundene nærmest "suger" barfen op smiley

Laver din hund også sjove lyde?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Laver din hund søde lyde
  • Mikes mor
    Mikes mor Tilmeldt:
    nov 2023

Følgere: 110 Emner: 1 Svar: 405
    #1   19. aug Mike min gamle Dobermann snakkede meget og havde mange lyde smiley

• #2   19. aug LIge pt. har jeg jo 7 lækre hvalpe på 7 uger og når de får en tår hos deres mor, smasker de, så enhver gris med respekt for sig selv, vil blive misundelig smiley

Daisy deres mor snakker meget, hun fortæller lange historier, når de har været alene og man kommer hjem, jeg er sikker på at hun fortæller, hvor mange ulykker de andre har lavet, hun er nemlig en engel, der (næsten) aldrig kunne finde på den slags smiley

Tilla og Akka brummer, både af velvære, og hvis de forsøger at lægge sig til rette og man sidder i vejen, så brummer de dybt og sender et dræberblik . Det. er ikke en knurrelyd, men en som er dybere og kommer helt ned fra maven.

De små smaskende hvalpe for en uges tid siden smiley

profilbillede
  • #3   19. aug Clinton har jordens hyggeligste 'sukkelyde' når han går i seng om aftenen. Sådan nogle lange 'hmmmmmmm' lyde af velvære smiley når han ruller sig sammen mellem hovedpuderne eller på sin pude på gulvet.

• #4   19. aug Min fars gamle hund "synger" når man kommer hjem og tage hende op. Så nusler hun hovedet helt tæt ind under hagen på en og siger "huhuhuhuhu" (lyder virkelig sødt, synes ikke "huhuhuhu" er dækkende smiley )

• #5   19. aug Det kunne min Coco også, Mette smiley

• #6   19. aug Mine hunde er utroligt stille, hvilket er højt værdsat og afholdt, men Lumi kan både sige som en kalkun (når hun leger) og vrøvlesnakke, når jeg er for langsom om at tage sko på om morgenen smiley Det er da ret hyggeligt.

Vær lige obs på at frossen barf øger risikoen for alvorlige problemer i mavesækken (præcis som snespisning) og at hunde bedst kan nedbryde helt finthakket/revet grønt (så hele gulerødder er fint for tænderne, men gør ikke noget godt ernæringsmæssigt) smiley
    Hvis du vidste det i forvejen, så undskylder jeg for rådene smiley

• #7   19. aug Tak for info Malene, nej, det vidste jeg ikke.

Sia får gulerødder, da hun åbenbart har et stort behov for at tygge i et eller andet, og jeg tænker ikke at hun skal have kødben/kalkunhalse hver dag.

Gode råd kan man altid bruge smiley

Kommentér på:
Laver din hund søde lyde

Annonce