707 visninger
|
Oprettet:
Laver din hund søde lyde {{forumTopicSubject}}
Jeg er helt vild med den lyd, som Sia laver, når hun gnasker gulerødder, knækbrød etc.
Her i sommervarmen får mine hunde ikke is, men barf direkte fra fryseren, og overhældt med lidt vand. Det giver så ikke særlig meget lyd, da hundene nærmest "suger" barfen op
Laver din hund også sjove lyde?
nov 2023
Følgere: 110 Emner: 1 Svar: 405
okt 2010
Følger: 27 Følgere: 48 Hunde: 11 Emner: 78 Svar: 8.180
Daisy deres mor snakker meget, hun fortæller lange historier, når de har været alene og man kommer hjem, jeg er sikker på at hun fortæller, hvor mange ulykker de andre har lavet, hun er nemlig en engel, der (næsten) aldrig kunne finde på den slags
Tilla og Akka brummer, både af velvære, og hvis de forsøger at lægge sig til rette og man sidder i vejen, så brummer de dybt og sender et dræberblik . Det. er ikke en knurrelyd, men en som er dybere og kommer helt ned fra maven.
De små smaskende hvalpe for en uges tid siden
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 89 Svar: 7.757
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 5.021
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 5.021
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 161 Svar: 12.904
Vær lige obs på at frossen barf øger risikoen for alvorlige problemer i mavesækken (præcis som snespisning) og at hunde bedst kan nedbryde helt finthakket/revet grønt (så hele gulerødder er fint for tænderne, men gør ikke noget godt ernæringsmæssigt)
Hvis du vidste det i forvejen, så undskylder jeg for rådene
jul 2009
Følger: 26 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 84 Svar: 3.788
Sia får gulerødder, da hun åbenbart har et stort behov for at tygge i et eller andet, og jeg tænker ikke at hun skal have kødben/kalkunhalse hver dag.
Gode råd kan man altid bruge
Laver din hund søde lyde