{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Snøft snøft snøft... {{forumTopicSubject}}

Vi har idag aflivet vores dejlige Oscar...

Han havde fået en deformitet på rygsøjlen og derfor havde han mange smerter. Resten af historien kan i læse på hans profil.

Men hvordan kommer man videre..?? Hvordan får man overbevist sig selv om, at det faktisk var den rigtige beslutning...??

De mest triste tanker i kan forestille jer herfra. Og de varmeste og kærligste tanker til vores Oscar.

Kan du sove godt der hvor du nu er.... Elsker dig.. Nat nat og mys mys fra mor...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snøft snøft snøft...
  • #2   24. nov 2007 RIP Oscar

    sender jer varme tanker


  • #3   24. nov 2007 hej

    har lige læst oscar´s profil - og i har gjort det eneste rigtige.

    Jeg sender dig et kæmpe trøste kram - intet kan tage smerten og tomheden - det ved jeg - men i gjorde det godt for ham - og gav ham en værdig afslutning.

    de varmste tanker herfra

    C

    R.I.P. Oscar


  • #4   24. nov 2007 Også jeg har læst profilen . Det var det eneste i kunne gøre for jeres elskede hund. Mange varme trøste tanker herfra.

  • #5   24. nov 2007 Sidder her med en lille tåre i øjenkrogen og med nogle kloge ord fra min gamle nabokone i baghovedet...
    Hun sagde engang for mange år siden,da vi i familien havde fået en ny lækker hundehvalp,at når man køber en hund,køber man en sorg...
    Det fattede jeg ikke en brik af dengang,men det gjorde jeg 9 år senere,da vi måtte aflive ham pga kræft...
    Vi som hundeejere har et stort ansvar over for vores dyr og det gælder også når den sidste dag er kommet og de skal herfra på en værdig og smertefri måde.
    Det er i virkeligheden et privilegie at kunne afslutte et smertefuldt liv,tænk om man kunne gøre det samme med mennesker..........


  • #6   24. nov 2007 snøft snøft snøft lige her fra morgenstunden.
    åh, hvor jeg føler med jer, men det var det eneste rigtige i kunne gøre.
    Det er det forfærdelige ved at være så glad for dyr, at man skal af med dem på et tidspunkt og det er lige forfærdeligt hver gang !
    hvil i fred, søde Oscar....


  • #7   24. nov 2007 Takker så mange gange for de smukke og varmene ord.

    Nu har jeg fået sovet på det, og troede egentligt igår da jeg gik i seng, at det var bedre når jeg vågnede idag, men det er det da ikke...:o( Puha, men det bliver det forhåbentligt snart.

    Men jeg ved jo også inderst inde, at det var det rigtig vi gjorde, men det gør det ikke lettere, det før ikke smerten mindre, det sparer ikke på tårerne..

    Men vi har jo heldigivs dejlige Freja, så nu bliver hun nok frygtelig frygtelig forkælet, hvis hun kan blive mere forkælet end hun i forvejen var...:o)

    Men endnu engang tak for de smukke og trøstende ord..

    Med venlig hilsen Stine


  • #8   24. nov 2007 Knuser herfra. Et RIGTIG STORT ET.

Kommentér på:
Snøft snøft snøft...

Annonce