{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

det må ikke ske! vræl! ( agility!) {{forumTopicSubject}}

ja! nogle der kan hjælpe en af mine venner jeg trægner agility med overvejer at stoppe! fordi hendes hun er dum! ville i ikke give nogle råd? for vis hun ikke gider gå er jeg den eneste under 20 år! smiley VRÆL! HJÆLP! HVAD KAN JEG GØRE FOR AT HJÆLPE HENDE! DEN ER DOVN OG GIDER IKKE LAVE NOGET? HJÆLP MIG DOG?
Hilsen nicole
hjæl, hjælp og atter hjælp!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det må ikke ske! vræl! ( agility!)
  • #1   26. jul 2005 Ingen hunde er dumme...

  • #2   26. jul 2005 den skulle prøve at komme ud til mig ... DET er fanme kedeligt ! - og så vil den straks se at agility er MEGET sjovere ......

  • #3   26. jul 2005 jeg mener det! ingen eksperter?

  • #4   26. jul 2005 Ja, put den ud tl opsvulmet knæskald... Der er vildt hyggeligt...

    Ej spøg til side ved ikke hvad du skal gøre...


  • #5   26. jul 2005 Nicole... Hvor længe har i gået til agility ?? og hvad for en hund har din veninde ??

  • #6   26. jul 2005 vi har trægnet for sjovt lidt et par månder og skal til at gå til trægning nu her de skal lige tabe sig lidt! men statet idag hver tirsdag seriøst! og det var så sjovt i søndags hvor vi prøvet at få undervisning syntes jeg jo! hendes hun er en ccoker!

  • #7   26. jul 2005 hun har ikke ret længe! men har været med til det! med min hund! den har trægnet 3 gange! seriøst! men ellers har vi sprungen og lavet salom mange gange hjemme ved os selv!

  • #8   26. jul 2005 nej ikke tvinge men hun vil mega gerne men bliver så irrateret! det lade bare ikke til det på banen men når vi går hjemm sige hun at det ikke går godt og hun syntes iokke det er sjovt når hunden ikke gider!

  • #9   26. jul 2005 Nicole.... Det er lidt svært at hjælp når jeg ikke har set hvorfor den ikke vil og er det alle forhindringerne det er galt med ?? Men en ting er ihvertfald helt sikkert hvis din veninde er negativ med samme i kommer så kan hunden mærke det det er jo hende der skal opmuntre den rose og give godbider... Har snart haft med mange racer at gøre på en agility bane og ikke stødt på nogen endnu der ikke har kunnet lærre det, men stødt på en del ejere der ikke forstår at motivere deres hund og som tror at det er noget man lære på et par måneder.... Du skriver den skal tabe sig, hvis den er meget overvægtig så er det måske for anstrængende for den, det kræver en del kondi af en hund og løbe agility ( Ikke mindst også af ejeren :o)) ) Hvor gammel er den ? måske den har ondt .
    Hvor træner i henne ??

    Knus Gitte


  • #10   26. jul 2005 Nicole.... Hej igen glemte lige at du kan gå ind på min hjemmeside www.schnauzerpower.dk og så gå ind under agility, nederst på siden står der vil du vide mere om agility så tryk her, så komme du ind på en side hvor der stå en masse om at løbe agility :o)



Kommentér på:
det må ikke ske! vræl! ( agility!)

Annonce