681 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hmmmmmm Hmmmmmm

Torsdag i sidste uge tog ungerne og jeg på besøg hos noget familie. Luna blev hjemme med far. Vi kom hjem igen lørdag aften, og efter det har hun været meget hængende. Jeg kan ikke gå et skridt, uden at jeg har hende om benene, og går jeg bare på toilet, ligger hun udenfor døren og piber.
Er der nogen forklaring på det? Jeg ved jo hun har haft det godt sammen med far, de har gået ture og hygget, men hun har ledt hele huset tyndt i de dage, vi ikke var hjemme.
De første dage tænkte jeg ikke mere over det, men det er som om , det nærmest bliver værre for hver dag.
Hun er lige blevet 10 mdr, og den første løbetid er overstået for halvanden mdr siden.
Desuden er hun begyndt at tigge meget. Vi har aldrig fodret hende ved bordet eller andet, kun når vi har trænet, har hun fået hendes godbidder, og så den daglige gulerod. Men kan vi nærmest ikke gå med noget spiseligt i hånden, uden hun er der. Hun får den mængde mad hun skal have, og er i fin foderstand.
Bliver hunhunde mere forædte, efter den første løbetid?????
Nogen, der har en forklaring???

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hmmmmmm
  • #1   26. jul 2005 kan desværre ikke hjælpe! prøv at søge på dokter dyrlæge!

• #2   26. jul 2005 Lisa, ja, jeg ved godt, at der kommer en periode, men den troede jeg, var ved at være ovre, da hun var begyndt at blive mere sig selv igen. Den startede omkring 7 mdr plus minus.

• #3   26. jul 2005 Lisa, okay, så ta´r jeg det roligt, og venter og ser hvad der sker *ggg*

• #5   27. jul 2005 Hej Eva. Jeg var hoppet af igår, så jeg har først set dit indlæg nu.
    Det er meget muligt, at det er det, hun har gang i *gg*. Det slog mig faktisk her til morgen, at det jo kunne være sådan noget. Ligenu ligger hun klistret op ad mine ben her ved com´en *g*. Jamen, så vil jeg da vente på vores "hvalpe", og håbe, at jeg kan hjælpe hende lidt, så hun ihvertfald ikke bliver ked af det.
    Mange tak for svar.

Kommentér på:
Hmmmmmm

Annonce