{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

Cykle med hund {{forumTopicSubject}}

Jeg gad godt tilbyde min hund en løbetur ved siden af cyklen. Jeg kan godt gå langt men ikke hurtigt og han nyder at løbe/lunte.
Sådan helt lavpraktisk.. hvordan får man hunden til at følge med uden at ville stoppe op og snuse? Og løbe pænt ved siden af. Tænker at gå snuse/besørge tur først.
Det er en lad-cykel så der skal også være en vis afstand

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gennemgang af manglende tryk varmt vand 750 kr.
  • Hjulskifte el-løbehjul 400 kr.
  • Utæt vandlås i køkkenvask 1.200 kr.
  • Rengøring 3.000 kr.
  • Udskift armatur i køkken vi har det nye armatur. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykle med hund
  • #1   1. nov Jeg startede med at trække cyklen og belønne hunden for bare at følge med, jeg har brugt en kommando, hos mig hedder det “cykle” starter langsom op med at cykle få meter, når hunden forstår kommandoen, og så stå af og belønne, udvider langsomt tiden hvor der cykles før belønning.

• #2   1. nov Man indlærer de enkelte adfærdsformer (start, stop, fortsæt, højre og venstre) inden hunden møder cyklen, dvs. på gåtur/løbetur. Når hunden har styr på det, tilføjes cyklen.
    Jeg er personligt til kickbike, fordi der er langt ned fra en cykel, hvis hunden pludselig trækker ud eller der sker andet.

• #3   1. nov Som andre siger lær hunden kommandoer inden den møder cyklen. Og start med at trække cyklen med hunden. Og så er forskel på hunde; Clinton GIDER ikke cykle og det har han aldrig gjort. Han er et næsedyr og det der med at løbe afsted uden at kunne snuse til hvert et græsstrå er ikke hans kop the. Så vi droppede cykleriet efter nogle måneders forsøg. Med Penny kører jeg kickbike. Det med at stoppe og snuse har aldrig været et issue; hun elsker det så det er fuld fart frem smiley

• #4   1. nov Han sidder i cyklen-kassen så lidt har han mødt den. Håber han vil acceptere at være ved siden af smiley
    Jeg ved ikke om det er noget for ham men forsøget værd.

• #5   2. nov Mine de sidste tre lærte at løbe ved siden af ladcyklen, hvilke var mega rart, for så overså de ikke hjulet. Og så mine kunne fremad fra Ag, vente og videre på gåtur. Og efter et par gange viste de at man ikke snusede når man cyklede

Kommentér på:
Cykle med hund

Annonce