Rotten nico Søger stadig nyt hjem {{forumTopicSubject}}
Da vi desværre er blevet brændt at af en familie der skulle komme og kikke på nico idag har jeg besluttede at lave en tråd igen i håb om at finde ham er dejlig familie..
Laver lige en copy/paste fra den tidligere annonce..
Dejlig rotte. 2 år.. fra samme kuld som min rotte.
Ejeren bliver desværre nød til at gå af med ham da hun slet ikke har energi og tid til ham..
Han er enormt legedyr men da han aldrig har fået lov til at omgås med andre hunde eller gå løs er det desværre ikke alle hunde han kan med.
Er enormt vagtsom og har brug for en der virkelig kan tage hånd om ham. Han er en rigtig dejlig og livsglad hund.
Da hun går og overvejer at aflive ham har jeg tilbudt at prøve at finde en god ejer til ham så er er gratis hvis den rigtige familie findes..
Billede kan emailes hvis det har int..
P.s Hvis det er imod reglerne at prøve at komme af med en anden hund end ens egen beklager jeg dette, men håber i lader annoncen løbe alligevel da han ellers bliver aflivet
Smid evt en mail på nitrotg@hotmail.com
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 141 Svar: 2.211
aflivet ???
Er han alvorligt syg ?
jan 2006
Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 30
Men hun har prøvet i lang tid nu at finde en ny familie og hun havde tænkt på om det skulle ende med en aflivning..
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 141 Svar: 2.211
Det var da en vanvittig tanke at aflive en sund og rask hund.
apr 2005
Følger: 4 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 32
Er det kun hvis det er dominerende hunde han møder?
jan 2006
apr 2005
Mine er normalt ikke dominerende, den lille kan godt være lidt af en "kælling", men ved ikke om jeg tør prøve lykken.
Jeg har ellers altid været vild med racen og bor på en gård på landet hvor han rigtig kan få lov til at bruge sig selv.
jan 2006
apr 2005
Rotten nico Søger stadig nyt hjem