{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

Dygtig hund boss :) {{forumTopicSubject}}

puha var lidt bange for det skulle gå galt, var taget ud på en mark vi har her hvor jeg bor med boss i dag for at kaste nogen bold og lære ham lidt bedre at kende da vi kun har haft ham siden tirsdag aften, og tænkte i det her vejr kan det da kun være mig der gider stå på den mark og lege med min hund, og der var heller ikke nogen da vi kom der ned.

tog så snoren af boss og kastet bolden og kaldte på ham så han kom tilbage med den, stod vi så og gjorde noget tid og øvede plads med ham gik også fint, nå men efter et kvarter´s tid kastede jeg bolden igen lidt med ham og pludslig farede der en kæmpe schæfer ud af buskende uden snor på, og løb imod bolden som boss også gjorde, skyndte mig så at kalde på boss, men han kiggede bare lige hurtig og løb vidre kaldte så mere bestemt anden gang, hvor han så kom ned til mig og satte sig ved min side, skyndte mig så at give ham snor på og rose ham, så, så om den schæfer, stadig løb mod bolden eller om den var vendt mod os.

den var så heldigvis løbet hen til bolden, og kunne så se der farede en mand ud af buskende og kaldte på den, uden vidre held.

han fik så fat i den til sidst, efter noget jagende, men damn jeg var bange for at den ville have løbet hen til os, for den var seriøst stor.

men hvor jeg bare stolt af boss, efter mit hjerte var røget på plads hehe, var lidt skræmmende, blev seriøst bange for den schæfer der kom, og det første der fløg igennem hovedet på mig da jeg så den var at de to kan jeg ikke skille af selv hvis de skulle flyve på hinanden, men heldigvis skete det ikke og boss var en rigtig dygtig dreng og komme selv om han ville have sin bold smiley

Stave fejl og komma fejl er gratis hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dygtig hund boss :)
Kommentér på:
Dygtig hund boss :)

Annonce