{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

Totalt Pippi Langstrømpe... {{forumTopicSubject}}

Pt har vi en lille rod af Shetter pony gående i vores gårsplads - sammen med de af hundene der nu lige er ud -

Det har hundene lige sku vænne sig til - han går der ikke hele dagen - da han også er på fold etc - men kan er vild med det sleskab det er at gå rundt derude - kigge ind af vinduet etc -

Og da vores hopper er hingstegale - får de deres folk for sig selv i disse dage -

Men hold kæft hvor hundene ik forstår hvorfor han leger anderledes end dem - Griner - Og når han ruller sig fatter de slet ik at man så ik skal hoppe op på maven og lege vildt - griner -

Det får både hunde, pony og vi meget sjov ud af pt -

Og Tyson - som han hedder skal oxo lige vænne sig til at det kun er hundene og ikke ham der må gå ind i huset - girner -

Derimod går han lystigt med ind til hundene i deres skur / uderum - og syns det er vildt hyggeligt...

Man kan sgu få meget sjov ud af de dumme dyr -

Griner -

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Totalt Pippi Langstrømpe...
  • #1   3. dec 2007 du skulle næsten filme det og smide det herind på hg... kunne være sjovt at se... smiler

• #2   3. dec 2007 Christamad - Må jeg lige få gjort... Eller sætte ungerne til - det er de meget bedre til, - smiler...

Sanne - Lyder som om i også rigtig Pippi hygger derhjemme - Griner -

• #3   3. dec 2007 Sanne - Griner - ja Det er jo det dejlige ved rotter - de er smurt ind - men ser stadig pæne ud - girner - Ren snyd - Men Broholmerne - og kærestens multi blanding - ( hvid ) de ligner noget der er løgn... Så man mp tvinges til at elske brusebad...

• #4   3. dec 2007 ja min gamle Jessie og min tidligere hest havde også et helt unikt forhold. De havde sådan en fangeleg de begge hyggede sige enormt med.. Jessie løb efter ham ned i den ene ende af ridehuset, han løb efter hende den op til den anden ende..hun kunne jo ikke løbe ligeså hurtigt som ham så han luntede ligeså fint efter hende og når det så blev hans tur til at løbe forrest jorderede han afsted og jessie spurtede efter ham:-) det var et syn for guder og de kunne blive ved!
    Og så når vi havde været ude og hesten lagede sig ned inde i boksen lagede hun sige ovenpå ham også sov de sådan indtil vi skulle hjem. (jeg arbejdede der hvor hesten stod så vi var der jo længe.) Så hund og hest kan godt have stor glæde af hinanden.

Kommentér på:
Totalt Pippi Langstrømpe...

Annonce