{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
73 visninger | Oprettet:

Bur til bil {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have købt en nyt bur til Åse. Hun sidder pt enten i sin “rygsæk” spændt fast på passagersædet eller sammen med Ellie i Ellies bur. Og hun kan overtage Dorits gamle bur i en periode, men det er lidt noget skrammel, så jeg vil gerne have et nyt til hende.

Det skal måle cirka 50x70 i bunden (60x60 er også ok). Højden er ikke så vigtig, men hun er jo ikke så høj, så bare det er 30-40 cm, er det teknisk set nok. Lågen skal helst være hængslet i højre side. Det behøver ikke have skrå bagvæg.

Jeg vil IKKE have et variocage eller et andet bur der rasler/larmer. Jeg vil gerne have et bur med god ventilation, så altså ikke med massive vægge hele vejen rundt (som fx Trixie, hvor der lige er 1-2 tremmer i toppen, og resten er helt lukket). Det er lige meget om det er tremmer eller gitter. Det må gerne have fast plade i toppen, men det kan også bare være gitter eller tremmer, bare det er plant og ikke buet.

Jeg har tjekket Bech Trade, men der er umiddelbart ikke nogle jeg lige synes matcher. Vario/MimSafe er ikke et bud.

Forslag? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bur til bil
Kommentér på:
Bur til bil

Annonce