{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

dominans eller ej.. {{forumTopicSubject}}

hey.. jeg har lige et lille spørgsmål, for min far og jeg kan ikke blive enig om om det er dominans eller ej...
men historien startede med at vi var over hos nogle venner i går, som har en stod dejlig lab, og hele aftenen fulgte den mig i røven, der var altså 12 andre den kunne følge efter, men det blev mig, og når han så sit snit til det, hummerede ham mig..
han har aldrig gjordt det ved nogle af de andre, og det skal så lige siges at jeg har en sød lille hun hund hjemme, så er i løbetid. nu er spørgsmålet så, prøver han at dominer mig, fordi han vil have retten over min hun hund, eller tror han det er mig der er i løbetid...

håber der er nogen der kan give en svar..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dominans eller ej..
  • #1   4. dec 2007 Hvis du har gået op og ned ad en løbsk tæve vil jeg mene at det er svaret.

  • #2   4. dec 2007 Da det er dig der har lugtet af dejlig tæve i løbetid , har han da selvfølgelig valgt dig....
    Du har da rigtigt fået sat hans drifter i kog ;0)
    I det her tilfælde tror jeg ikke det har noget med dominans at gøre .....


  • #3   4. dec 2007 Hejsa man kommer helt til at smile ved den historie . jeg tror at du bare duftede for godt , så godt at når man er han hund ja så er man han hund . Jeg har en lille hår løs og han humper aldrig mennesker , men en vinninde kom fordi og hun havde været sammen med en tæve i løbe tid , aldrig har jeg set min lille hund være så begejstert for en , han kunne simpelhen ikk lade hende være . og han er mormalt ligeglad med hende ........... stakkels han hunde .......VH Jeanette

Kommentér på:
dominans eller ej..

Annonce