{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Hunde-ejere.. {{forumTopicSubject}}

Hvor er jeg træt af nogle hunde-ejere.. Havde lige været i fakta og havde haft min hund med (chihuahua).. Så på vej hjem kommer der 2 store hundeløbende og begynder at snuse og løbe rundt om hende.. Kan høre ejeren kalde og de lystre tilsyneladende ikke.. Tager min lille hund op, da man aldrig kan vide med fremmede hunde, og vil selvfølgelig ikke have hun får en dårlig oplevelse.. Siger så til ejeren at det nok er bedst at gå med sine hunde i snor, hvis de ikke kommer når hun kalder, hvorefter hun siger at det da er for dumt af mig at tage min hund op, da den så i fremtiden vil gø af fremmede hunde.. Hold kæft tænker jeg bare.. Altså helt ærligt.. Hvad regner hun med. Når man har sådan en lille hund er det ikke fedt at få 2 fremmede hunde i hovedet.. Jeg går desuden både til hundetræning og på hundelegeplads hvor min hund har rig mulighed for at møde andre hunde på en god og ordentlig måde.. Hendes hunde har da sikkert været smadder søde og bare ville lege, men da hellere være sikker end dumdristig.. Er det kun mig der har det sådan??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde-ejere..
Kommentér på:
Hunde-ejere..

Annonce