Sterilisation, cancer? {{forumTopicSubject}}
Jeg har tidligere lavet en tråd, om min kære Thea, hvis løbetider er "løbet løbks"..
Hun var til kontrol i december, da hun gik i løbetid for 3. gang på 9 måneder. Her blev vi enige om, at når hendes løbetid var ovre, skulle hun scannes og nok også steriliseres.
Nu er løbetiden ovre, men hun har alligevel haft et par dage, hvor hun har småblødt og hun slikker sig rigtig meget.
For lidt over en uge siden opdagede jeg så, at hun har fået en knude brystet også, som ikke var der ved kontrollen i december.
Så pga den her udvikling, bestilte jeg i går tid til sterilisering, uden yderligere undersøgelser først.. Hun har fået en tid den 3. Februar.
MEN... Her til morgen hvor jeg klippede klør på hende, og hun alligevel lå på ryggen i mit skød, mærkede jeg lige på knuden - og den er desværre allerede vokset og vævet under den føltes tykt..
Jeg har ondt i maven, og kan mærke jeg er ret bekymret for, hvad de finder, når de sterilisere hende..
Bør jeg ringe og høre, om de kan tage hende ind før den 3. eller kan det godt vente, til trods for jeg kan mærke, at knuden er vokset?
Mit hoved er fyldt med de værste kaos tanker og jeg er bare så bange for at miste min lille pige
jan 2006
Følgere: 87 Hunde: 5 Annoncer: 1 Emner: 373 Svar: 14.889
Ring til din dyrlæge - har h*n ikke tid før, så kan du formentlig få en kvalificeret forklaring, der kan gøre, at du ikke behøver at være helt så nervøs over at du skal vente.
Bedste tanker herfra
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.938
Jeg står lidt i modsatte problem, synes pludselig ikke at jeg ser løbetid fra Rita af. Men er I tvivl om det bare er mig der husker forkert.
jul 2012
Følger: 23 Følgere: 1460 Hunde: 1 Annoncer: 1 Emner: 44 Svar: 8.559
mar 2009
Følger: 75 Følgere: 138 Hunde: 10 Annoncer: 1 Emner: 163 Svar: 12.831
Er det en reel tumor, bliver operationen langt større end bare en kastration (fjernelse af de reproduktive organer). Brystcancer løber tit i mælkelisten bag flere dievorter.
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 32 Hunde: 4 Annoncer: 6 Emner: 74 Svar: 4.138
Men du skal gøre det der føles rigtig for dig
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 90 Svar: 7.752
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.319
Sterilisation, cancer?