{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
94 visninger | Oprettet:

MC
MC
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 279

Hvor kan man møde racer {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke om jeg skal have en hund nummer to, eller i så fald hvornår. Men jeg er alligevel begyndt at kigge lidt rundt.
Jeg bliver ikke ved samme race, da det er svært at finde nogle der ikke gør meget. Og min opdrætter stopper avl på de linjer jeg har fra, og går vist mest efter farve fremadrettet. Det er ikke lige mig. Så det må blive en ny race.
Jeg har overvejet Aussie, schæfer eller labrador. Dobermann kunne muligvis også godt være noget. Men det er kun labrador jeg rent faktisk har kendt i virkeligheden. Jeg har set nogle schæfere træne i DCH, men ikke mange.
Er det muligt nogle steder at se de racer på træningspladser? Eller skal man finde nogle opdrættere og tage ud at hilse på? Og i så fald, hvordan finder man lige de rigtige opdrættere? Jeg ved hvad jeg har af krav, men det er jo ikke ligefrem racer der avles få af.
Så hvor møder man dem? smiley
Ikke udstilling.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af skabslåger 1.200 kr.
  • Tilslutte kogeplade til el net og sætte 2 loftlamper op. 1.190 kr.
  • Installation af emhætte 1.500 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Opsætning af lampe 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor kan man møde racer
  • #1   2 timer siden Du siger til næste gang du er i Århus en lørdag, så tager jeg dig med ned i min klub hvor du kan møde 4-5 aussier, 200 labradorer ( smiley ) og selvfølgelig verdens smukkeste schæfer smiley Dober har vi ikke klubben, så der kan jeg ikke hjælpe,

Kommentér på:
Hvor kan man møde racer

Annonce