Hjem til mor.. :,-( {{forumTopicSubject}}
Nå, jeg ved næsten ikke hvor jeg skal begynde henne.
I går aftes lagde vi som altid Joker om på ryggen så hans hoved hviler på ens arm, så man kan nusse ham på mavsen. Det er jo noget som han kan li´! Jeg kunne ikke undgå at ligge mærke til at hans "kugler" havde en underlig farve nogle steder -ildrøde og var hævede op i små bylder og så var de lidt sorte samtidigt...??? Meget mystisk. Så kunne jeg så se at det væskede. Jeg fik fat i en meget kraftigere lampe end den der allerede var tændt og satte den ned til "klokkespillet"... Det viste sig så at det var splinter som var skyld i de små bylder og at hans pung var sprængfyldt med dem og så var det jo betændt!!!!
Jeg gik jo i gang med at prikke dem ud men det var umuligt. Selvom at han finder sig i meget, så kunne man slet ikke på disse åndsvage splinter ud!!!
Vi besluttede os til at vente med at sende ham til dyrlæge til i dag. Vi fik ringet derop og vi afleverede ham kort efter. Jeg synes jo at det er ret hårdt at efterlade sin hund inden den er bedøvet men sådan er det jo desværre... Så det kan da godt være at jeg græd lidt da jeg forlod klinikken.
Jeg blev så ringet op af min dyrlæge klokken 15 og så var lykken jo gjort! Jeg troede jo at jeg måtte hente den lille hund, men niksen biksen. Hun ville bare fortælle mig at hun havde pillet et ualmindeligt stort antal splinter ud af min vaps. -og at jeg måtte hente ham klokken 16.30-17.00... Tortur!
Endelig blev klokken så 16.30 og Joker kom trisende ud til sin mor med logrende hale og en skærm om sit hoved. Han bumlede selvfølgelig ind i div. salgs artikler oppe på klinikken det er jo hvad der sker *Gg*
Nu er han så kommet hjem til sin mor igen og jeg har det allerede <b>meget</b> bedre :0)
Hvordan fik han så de splinter? Jov, mine svigerforældre har en pool og rundt om den er der lagt brædder som var det én stor terrasse. I går var vi så derude og Joker legede med sin bold. På et tidspunkt forsøger jeg så at kaste bolden ud på græsset men Joker for den løbet op inde på plankerne og bremser samtidigt op og glider hen over bræderne og hans klokker bliver så presset ned mod brædderne mens hans stadig glider fremad... Avs... Men han sagde absolut ingenting -og så er det jo svært at vide at den er gal... Jeg var endda henne og tjekke ham af, men jeg indrømmer gerne at det ikke strejfede mig at tjekke "guldklumperne" ;0))))
Nå det er sagt så er der jo lidt billeder af den sløje fyr -Billede 15, 16 og 17 er spritnye....
MVH
June og Joker
jun 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 4 Emner: 203 Svar: 1.786
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 195 Svar: 3.575
jan 2005
Følger: 28 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 505
Jeg må lige sige, at jeg er helt vild med din dejlige hund:)
hver gang jeg ser eller læser om ham, får jeg lyst til en buller, skøn skøn hund;)
Hilsen Vicky
feb 2005
Følger: 120 Følgere: 121 Hunde: 3 Emner: 259 Svar: 2.852
Vicky: Jamen tusinde tak for dine rosende ord *S* Det er også en helt speciel hund , ligesom den franske bulldog ;0)))
mar 2005
Følger: 28 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 204 Svar: 4.258
Årh - den lille stakkel ...
jun 2005
Følger: 24 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 3.577
Måske "bollerne" fremover skulle kaldes:
Stikkelsbær ?? *ss*
feb 2005
Følger: 120 Følgere: 121 Hunde: 3 Emner: 259 Svar: 2.852
Sonne: nej, helding er han bestemt ikke *Gg*
Pia : *LOOOOOOOOOOOOOOL* -Den skal jeg huske *GGG*
apr 2005
Følger: 67 Følgere: 67 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 2.136
Hundemøs fra Bella til Joker
okt 2004
Følger: 52 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.332
Han elsker at ligge under vores seng og sove, og han besluttede sig på et tidspunkt for at den nemmeste måde at komme derind på, var at lægge sig på maven, bagbenene ud til siden, og så hive sig frem med forbenene hen over et trægulv!!!!
En dag kom jeg så til at se ham på maven, og indersiden af bagbenene, og fandt mindst 20 splinter!
Op til 2 mm tykke og op til 3-4 cm lange!
Jeg gik også igang med at pille splinter ud. Heldigvis gik der ikke betændelse i nogen af dem, men en af dem sad helt inde under huden, og den sidder der stadig..
Men det kan nok være at vi fik lært ham en anden måde at komme ind under sengen på *gg*
Han var heller ikke den mindste smule påvirket af dem, og syntes da at det var helt hyggeligt at ligge der og få fjernet splinter fra mavse og lår *gg*
Han var jo så allerede på det tidspunkt kastreret, så ingen splinter i kuglerne her *LoooooooooooL*
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 36
knus Kathrina og Fila
apr 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 91
Håber "bollerne" snart er i orden igen
Stor krammer fra Nimbus og Mikael
Hjem til mor.. :,-(