{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

kloklipper med lys? {{forumTopicSubject}}

Nogen der har sådan en?
Kræene får jo ikke rætti slidt neglene selv pt.... specielt når de ikke gider vintervejr *G*
Specielt mit ferie barn er under normale omstændigheder ikke den med fut i måsen, hvor min egen ikke plejer at have brug for justeringer.
Men begge har jo sorte negle, og så spekulerer jeg på om mit liv bliver nemmere ved at investere i en af dem der hævder at man kan se blodåren via lyset.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Radiatorer der er utætte 1.234 kr.
  • 1 lampe hænges op, 2 flyttes 1.150 kr.
  • Opsætning af 3 lamper i gang. 600 kr.
  • Grundig rengøring af bruseniche og hovedrengøring 850 kr.
  • Reperation af Blomberg opvaskemaskine. 1.200 kr.
  • Sætte persienner op 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kloklipper med lys?
  • #1   11. feb Jeg har en med lys. Den gør absolut ingen forskel på sorte negle - man kan ikke se blodåren. Blodåren bliver tydeligere på lyse negle, ikke sorte. Desuden synes jeg klipperen er virkelig sløv sammenlignet med andre kvalitets klippere smiley

• #2   12. feb Takker. det var netop det med de sorte negle, for nogen af dem reklamerer med at den osse virker på dem.

• #3   12. feb Altså jeg kan jo ikke udelukke der findes nogle, hvor det virker. Men jeg tvivler smiley Den jeg købte skulle også kunne virke på sorte, men det kan den slet ikke

• #4   12. feb Du kan overveje, at vænne dem til at få kløerne slebet i stedet for klippet. Det er nemmere med en sliber, at styre, hvor langt, man kan gå ind.

Og ellers foretrækker jeg en Millers Forge Klosaks, den er super skarp og kan med lethed klippe "skiver" på under 1 mm.,

Whipperne skal have klippet kløer med 1-2 ugers mellemrum hele livet, så jeg har efterhånden været lidt forskelligt grej igennem
    Alle dem jeg har nu får klippet 1 gang om ugen, det giver lidt rutine smiley

profilbillede
  • #5   12. feb jeg har lige hentet en automatisk neglesliber i vores pakkeshop. Den er ved at lade op nu.

• #6   12. feb Tænker jeg ikk. Godt med lys eller pandlampe og så skal du klippe en millimeter af gangen til du når den hvide prik.. det nemmer hvis de vil ligge på ryggen mellem dine ben smiley

• #7   13. feb @Kirsten - sådan en har jeg også og den er virkelig god smiley

• #8   14. feb Jeg klipper Sam's negle iført pandelampe eller hue med lys i, så jeg nemmere kan se hvad jeg laver, men det er ikke muligt at se blodårerne i de sorte negle ??

• #9   26. feb Jeg købte sådan en lige da de kom frem-
    kom hjem med den og så skulle der klippes negle.
    satte den om neglen, den lyste grøn, jeg klippede, hunden skreg og så sad jeg blodbadet.

Det der med rød og grøn lys virkede aldrig fter hensigten, men den klippede virkelig godt, bare man ikke stolede på lyset

Kommentér på:
kloklipper med lys?

Annonce