{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

ang. luftning. {{forumTopicSubject}}

ang. luftning så har jeg en rigtig god ven som jeg holder meget af han har oz hund en bla. af cane corso og amstaff men han behandler den af H...... til han tæsker løs på den konstant og den vejer lige omkring de 30 kilo (og er MEGET tynd) den er ca halvdelen af min buller basse men samme højde og hans knogler stikker ud alle steder men den får mad men KUN tør fodder og i ny og næ lidt ris det sker ikke så tit og ang luftning så bliver den luftet en til to gange om dagen han har været til dyrlæge med den men de siger den ikke fejler noget men et eller andet er der altså galt med den hund kan det bla. være pga. for lidt motion og for lidt luftning at den ikke tager på eller er det simpelhel pga mishandling jeg har taget nogle utrolig lange snakke om at han ender med at slå den ihjel en dag men han lytter ikke hvad ska jeg gøre den virker ok glad ihvert fald når jeg kommer på besøg for så har jeg som reel Philli med jeg er sikker på han kommer ud og får leget lidt hvad kan jeg gøre i sådan en situation....????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang. luftning.
  • #1   12. dec 2007 til hvem politiet de har ikke tid til den slags har prøvet......???

  • #2   12. dec 2007 bor desvære på nørrebro så de har meget andet og tage sig til "Min ven" har mange gange siddet og fortalt om hvordan han har løftet hunden op(ejeren er ca 1.87 cm høj) og har kastet den hen ad gulvet eller ind i en væg

  • #3   12. dec 2007 www.alledyrsret.dk

  • #4   12. dec 2007 tak lone c. vil melde mig ind i den forening med det samme og det burde andre altså oz gøre selvom det nok er blevet sagt mange gange før 200 kr om året kan nok gøre meget og vi har brug for et dyrepoliti i sær her i kbh

  • #5   12. dec 2007 Jeg ville melde ham med det samme.Og tage hunden fra ham af,man banker ikke sine dyr,

  • #8   12. dec 2007 Det er da en frygtelig situation at din ven er sådan et fjols. Øv.
    Du må ta en meget alvorlig snak med ham, for han gør det vel ikke af ren og skær ondskab?
    Hunden tager ikke på af at blive luftet. Den får ikke nok mad, eller det forkerte!
    Snak med ham om det, og så skal den også ud mere end 2 gange om dagen, der er jo ingen der beder ham om at holde sig i 12 timer af gangen, så hvordan kan han tillade sig at bede sin hund om det!
    Det med at han kaster med hunden, gør mig vred, men måske er han bare helt tabt bag en vogn?

    Snak meget alvorligt med ham om hvordan man behandler andre levende væsner, og især en hund som ikke kan forsvare sig selv, og sige fra. Du må være hundens advokat.

    Hvis ikke det hjælper, så bliver du nød til at melde ham. Man kan ikke ignorere sådan noget. Det er din pligt som menneske.


Kommentér på:
ang. luftning.

Annonce