{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytårs Aften
  • #1   13. dec 2007 sidste år var det jessie´s første nytårs aften, vi tog i skoven om dagen og legede helt vildt med hende så hun var godt træt, og nu skulle vi ikke være hjemme tiil nytår, så hun lagde i gangen med alt hendes legetøj opg mad, også tændte jeg en radio, og da jeg kørte hjem for at se til hende snork sov hun bare... :0)

• #2   13. dec 2007 Svea har endnu ikke reageret på nogle af de bang her har været? så jeg ved det ikke.. min mors hund plejer at få en guldøl, men ved ikke lige hvad min plan bliver? måske lukke dem sammen ude på wcet? her er kun et lille vindue og så med en radio..

• #3   13. dec 2007 Fie får piller nytårsaften, så kan hun slappe lidt af.

Hun er megaræd fur alt det fyrværkeri

• #4   13. dec 2007 Forskellige naturmedicin dråber til nerverne (hjælper ikke på min) træning med CD fra DKK (hjælper heller ikke på min), yderste konsekvens bedøvelse hos dyrlægen (hjælper heller ikke på min). Nytåret er et helvede hjemme hos os, og der er slet intet at gøre ved det. )-: Hvis din hunden stresser så meget allerede nu hjælper godbidder og kødben heller ikke spor, for en stresset hund spiser ikke. Men prøv det andet, og allerede nu, naturmedicin skal bruges i et stykke tid før det hjælper.

Held og lykke,

• #5   13. dec 2007 Min gamle hunds første nytårsaften var den osse rigtig bange, men jeg tog den med ovenpå, og lagde den i et tæppe i dens kurv. Det var inde på mit værelse under mit skrivebord. og man skal huske at komme op og trøste den, mange gange om aftenen. og gi den opmærksomhed. Den skal jo lærer det!:)

• #6   13. dec 2007 Højt musik (singstar - ha ha) hjalp faktisk sidste år, så det var ikke så slemt som det plejer at være (-;

• #7   13. dec 2007 Jeg ville nok ikke anbefale dig at lade hende være alene nytårsaften når han er så bange..!!
    Du skal i hvertfald sørge for at få gået nogle gode ture med ham hen af dagen, og aktivere ham så han også bliver mentalt træt..
    Hvis han så piver så vær rolig og ikke oyller am ham, så han først tror der er noget at være bange for, men prøv i stedet at underholde ham men andre sjove til som leg og aktivering..
    Og så bare en masse tryghed og kærlighed det hjælper altid....
    Vil anbefale dig at træne lyd-cd så han ikke har det sådan næste år, måske lidt for sent nu, men prøv det kan jo være det bliver lidt bedre..
    Har ikke erfaringer med Medicin, men har hørt nogle som er for og i mod, men hvis det er så slemt så ta en snak med dyrelægen om det...:o)

• #8   13. dec 2007 Jeg gør intet. De første 2 år af Lillys liv var vi på hundeinternatet nytårsaften og derude er der næsten ingen brag og musikken spiller højt for de mange bange hundes skyld.

Sidste år var vi dog herhjemme hvor der er godt gang i bragene - men Lilly er ikke bange for det og sover bare. Hun gør en smule af det, men stopper hurtigt.

I år skal vi igen være på hundeinternatet så der skal jeg heller ikke tænke på det.

• #9   13. dec 2007 Jeg tror du når langt hvis du selv udviser at du er rolig, trænede aldrig med Micki og vi boede midt i byen og nytårsaften kl 12 da alt gik løs som han lige så trygt:o)
    Trænede for en sikkerheds skyld med Caspar..
    Mette S,
    Har hørt det ikke hjælper med noget bedøvende så ligger de bare stille og er bange, har faktisk hørt de bruger angst medicin+ noget beroligende??? Men ved ikke så meget om det har ikke selv prøvet det hørte det bare i tv tror jeg...

• #10   13. dec 2007 vi har trænet emma i lydende med et bånd med brag på hun gør bare lidt a det heheh

• #11   13. dec 2007
    Her er der en masse drøn , nogle så ruderne klirre ,både Angel og Fie er totalt ligeglsde , dog kan et af de rigtig høje brag få dem til at se efter lyden . Det har vi ellers været spændt på for Fie er kun 10 mdr og Angel er 3 1/2 mdr.

• #12   13. dec 2007 Fru Robbie. Jack forbrændte bedøvelsen hurtigere end den kunne nå at virke, og det var noget ketogan-agtigt dyrlægen havde givet ham, så han rendte rundt bange og bedøvet, dvs. kunne ikke styrer benene og faldt...det var skrækkeligt.. Jeg giver Barch dråber og Baldrian hvert år, men synes ikke der er den store virkning, desværre. Og du har helt ret, en bange hund må aldrig være alene nytårsaften!!

• #13   13. dec 2007 Mette S,
    Åhhh hvor er det synd for ham:o(
    Man ville bare ønske man kunne fortælle dem at der intet skete, altid noget der er blevet lavet en lov over hvornår man må fyre af desværre overholder alle det bare ikke:o(

• Camilla S
    Camilla S Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 7
    #14   13. dec 2007 Jeg arbejder hos en dyrelæge.
    HAn anbefaler noget man sætter i stikkontakten så der kommer en lugt ud, som skulle gøre dem rolige. Ikke kemikalier, men en naturlig liugt. "hundens bedste lugt" er den også kaldt.
    Den skal sættes i en uges tid før.
    Kan selvfølgelig ikke huske navnet men kan finde ud af det hvis du er intr..

Anne

• #15   13. dec 2007 Hejsa... Nytårs aften for vores hunde store kødben, masser af legetøj og masser tæpper de kan putte sig i. ;0) vi er nogle stykker der hygger så de ikke er alene. Vi har ikke haft problemer er spændt på med Jasmin hun fare op når der er høje lyde.

• #16   13. dec 2007 Har faktisk prøvet en hundehvisker (ja desperat blir man jo) Og hun fik forklaret ham at det ikke var farligt (sagde hun) og siden har det ikke været nær så slemt (af en eller anden grund..??) Han er stadig bange, men han går ikke i chock mere, og han tisser heller ikke på sig selv. Ih det er en skrækkelig aften...)-:

• #17   13. dec 2007 Anne R

Det kan ikke skade at prøve det smiley Du må meget gerne finde navnet til mig smiley

Tinka er hamrende ligeglad med brag, men hende har jeg også selv kunne præge.. Buller er 4årig gerbrugs-guld og han fiser rundt og piver..
    Jeg ignorerer det fuldstændig.. Ville bare hører om der var andre gode råd at hente smiley

• #18   13. dec 2007 Mette S

Hvordan forklarede hun hunden det ??? smiley

• #19   13. dec 2007 Mulle pige... gider ikke tale om det, føler mig total dum, ha ha men man bliver bare SÅ desperat...

Hun sad nærmest bare og mediterede, sagde ikke noget til hundene direkte, kun til mig.. ha ha spøjs oplevelse. Men på et tidspunkt stopper hun og siger "Jack beder om en pause han er tørstig" og 5 sek. efter hopper Jack ned fra sofaen og går ud i bryggerset og drikker af sin vandskål... det var sku lidt klamt... ha ha ved ikke om det havde nogen effekt, synes det lidt... men 300 kr. og så fik manden og jeg et godt grin bagefter. Forsøget værd i den situation vi er i hvor intet hjælper..

Fri for mobning hundefolk... er sku ikke så stolt af det selv... ha ha

• #20   13. dec 2007 Mette S

Hahahaah sådan en har jeg også prøvet (i en anden sammenhæng).. Jeg gav dog 1700 kr.. Og hun var en fupmager smiley Så kender til desperationen smiley

• #21   13. dec 2007 Den hedder D.A.P den man kan komme i kontakten den spreder sådan en duft som hvis er som den duft de lugter når de ligger og patter ved moderen, noget i den duer, men den er faktisk ok...

Kommentér på:
Nytårs Aften

Annonce