{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

Så var vi ude og lege :) {{forumTopicSubject}}


Ja som sagt, bamse er hunderæd for andre hunde.
Også var vi forleden ude og lege med fætter gustav.
En dejlig Lab.
de første 5 minutter sad bamse og knurrede så selv gustav blev bange, han er jo ræd for de små hunde ;).
men hurtigt tøede begge op. Der var ikke så emget kropskontakt. Men det nåede da så vidt at bamse gerne ville trække i tov med gustav smiley hvergang gustav vendte ryggen til skulle bamse hen og snuse. ellers hoppede de bare rundt om stolene, og gåede lidt af hinanden .
Glæder mig til at de skal være sammen næste gang, han blev nemlig ikke socialiseret så meget hos hans "opdrætter"..


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så var vi ude og lege :)
  • #2   14. dec 2007 og igår mødte vi sorte fra vores vej, en sød lilel hunhund. Som han lige fik hilst på, igen knurrede vi lidt. men han var jo også bange, hun var jo så frem masende smiley

    Men hende skal vi da helt sikkert også snakke lidt mere med smiley


Kommentér på:
Så var vi ude og lege :)

Annonce