{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

tis tis.. igen {{forumTopicSubject}}

heey smiley
Ved godt jeg har skrevet om ca. det samme før, men min lille Lasse bliver ved.. og ved..

Dengang jeg skulle have en hund sagde min kæreste at det skulle være på 1 betingelse.. nemlig at hunden ikke sov i soveværelset når han var hjemme. Det gik jeg så med til..

Men problemet er at vores hund tisser foran vores soveværelses dør når det er han ikke må sove derinde. Det er som om han gør det i protest.
Fordi han kan sagtens holde sig i de timer man ikke er hjemme, men ligeså snart det er nat og vi skal sove tisser han foran vores dør.
Jeg har fundet ud af at han gør det ca. 1 time efter vi er faldet i søvn..

Jeg har prøvet alt efterhånden og han bliver stadig ved.
Jeg har gået med ham om natten osv osv.
Men det er som om han liiiige presser sidste tissetår ud, foran vores dør, i protest.

Men ikke nok med det.. nu er han også begyndt på det når vi har gæster. Hvis man lige lukker ham ud i køkkenet i et kvarters tid, imens der er gæster, kan man være sikker på en tissetår foran døren når man kommer ud.

Han er 9 mdr nu og burde efterhånden være stueren.
Ved ikke lige hvad jeg skal gøre.

Håber ¨jeg har skrevet det her så det er til at forstå smiley er lidt træt idag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tis tis.. igen
  • #1   18. dec 2007 i kan heller ik lade ham sove nogen gange derinde og andre gange ik det enten eller

  • #2   18. dec 2007 Louise-det rigtigt nok ja.
    Modesty- det tænker jeg nemlig oss lidt.
    Men et eller andet sted skal han jo også kunne være alene. Selvom vi er hjemme. Det er der jo massere andre hunde der godt kan finde ud af.

    Min kæreste tattovere og når han gør det vil han ikk ha hunden rendene om sig, fordi det kan jo være der går noget galt.
    Så indtil han får sit eget sted at gøre det kan vi desværre blive nød til at lukke ham ud i køkkenet når det er smiley

    Der er bare mange der har sagt jeg burde få ham kastreret.. Og det har jeg virkelig ikke lyst til når jeg ved at det kan undgåes.


  • #3   18. dec 2007 Jeg synes også, at det er enten eller... Så hellere vænne ham til aldrig at sove i soveværelset.
    Mht. ro når kæresten arbejder, så er et børnegitter altid en bedre idé (synes jeg) end en lukket dør smiley
    Og vask så grundigt med Rodalon, de steder han "plejer" at tisse smiley


Kommentér på:
tis tis.. igen

Annonce