{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af blandingsbatteri i bad 500 kr.
  • Reparation af klippo plæneklipper. “ rekyl” og snor mangler efter sigende. + tjek 900 kr.
  • Reparation af taginddækning / tagfals ved tagvindue (2 små steder) 1.200 kr.
  • udskiftning af lås 530 kr.
  • Rengøring 2.300 kr.
  • Problem with wanshing machine, probably with the door (Bosh, error -61) 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sovepiller!!
  • #1   18. dec 2007 Snak med dyrlægen. de har nok noget der passer til hende.

• #2   18. dec 2007 Viser hun tegn på at være nervøs overfor fyrværkeri?

• #3   18. dec 2007 Thea må ikke få sovepiller, fordi hun er mynde, så hun får stesolid....Jeg ville altid tale med dyrlægen inden jeg ville turde give min hund noget som helst.

• #4   18. dec 2007 Hvorfor ikke bare købe en cd med lyde og vænne hende til de høje brag istedet... Det meget bedre end og proppe dem med medicin. Det tager self lidt tid men kan sagtens nås med træning..

• #5   18. dec 2007 Annette> Det hjælper ikke på alle med lyd cd.... Har forsøgt med Thea uden held.Men jeg vil klart råde folk til at forsøge det først, men så skulle man være startet for længe siden.

• #6   18. dec 2007 Mener du sovepiller som i baldrian eller er det de kemisk fremstillede?

• #7   18. dec 2007 Sorry... et n for meget...

• #8   18. dec 2007 Det tager ikke li lang tid for alle hunde, men hvis hunden ikke på forhånd har haft dårlige oplevelser med høje lyde, skulle det ikke tage ret lang tid.

• #9   18. dec 2007 Hehe helt i orden stine...:-)

• #10   18. dec 2007 jamen jeg har noget fyrværkeri her hjemme!! og når jeg fyre det af uden hun opdager det så får hun et lille chok og så vil hun bar hen til krudtet!! men det er mere fordi der sker så meget sådan en dag og om hun så overhovedet kan falde til ro.. og med at falde til ro mener jeg med alle de mennesker og alt det fyrværkeri der bliver skudt af på samme til!!! for min fars hund gik helt amok over det!!

• #11   18. dec 2007 Jeg ville kun give hunden noget hvis den er bange, eller ville jeg bare holde den inde, lukke gardinerne og sætte musik på.

• #12   18. dec 2007 Hvis i bare forholder jer "normalt" smiley og ikke lader jer bemærke alt for meget af støjen og fyrværkeriet, så tror jeg heller ikke jeres hund gør, hunde reagerer meget på deres ejere, og hvis man selv er nervøs og utryg bliver hunden det også. Som du beskriver det nu tror jeg ikke i har grund til bekymring....:-)

• #14   18. dec 2007 altså nu har jeg jo kun fyret noget småt fyrværkeri af!! måske skulle jeg prøve med et lille batteri og sehvordan hun reagere!!

• #15   18. dec 2007 Det kommer jo også meget an på hvad du skal og hvor meget du vil gøre for din hund nytårsaften.

Hvis ikke hun er bange for fyrværkeriet nu, synes jeg såmen ikke der er grund til at give hende beroligende.

Problemet vil selvfølgelig være hvis du skal holde stor fest og der skal være mange mennesker og uro og kæmpe fyrværkeri i haven.

Men hvis ellers der er forholdsvis roligt (fornuftige gæster) og hunden er godt aktiveret dagen igennem og der bliver snakket roligt (ikke ynkende, men almindeligt evt nogle små øvelser hvor hunden har en god oplevelse) de 10 minutter hvor skyderierne er værst, så kan du formodentlig godt lære hende at nytårsaften er en god aften og der ikke er noget at være bange for.

Det vil gavne hende mange år fremover.

• #17   18. dec 2007 juelsgaard-- ja du siger noget!!! det må vi jo så bare prøve og så se hvordan det går!!! for ja det ville da være synd at give hende sove piller!! men igen hvis hun er mega bange så er det nok det bedste synes jeg!! smiley
    men nu ser vi.. det er jo den første nytårsaften!!! så jeg håber da hun klare den!! selmom hun er lidt af en bangebuks!! hehe

• #18   18. dec 2007 Oskar er også bange for det, men jeg tilbringer tiden med ham rigtig rigtig meget. Når vi har gæster er vi ikke alle udenfor, vi hygger os skam også bare med at nyde de andres hehe. Jeg plejer altid at hænge en dyne for mit vindue, slukke lyset men have et lille lys tændt, lade ham ligge i min seng, legetøj, mad, og det hele når han så skal sove. Det hjælper virkelig godt på ham. Men JEG synes ikke at det er nødvendigt med sovepiller, men det kommer jo an på hvilket tilfælde vi står i ?

- Sara

• #19   22. dec 2007 Ja, den er svær. Kena er helt umulig. Hun render godt, hyperventilerer, og tisser endda. Ved ikke helt hvordan vi skal komme igennem den næste uges tid?? Er der nogen der har gode råd?? Det med at virke ligeglad osv, det hjælper ikke..

Kommentér på:
sovepiller!!

Annonce