En lille operation... En lille operation...
Tempo har ageret noget underligt et par dage, pevet og gået meget rundt. Typisk reeaktion for ham ved smerter - jeg har jo nu igen sat hans frihedsrate op og han bliver også motioneret mere, fordi han så ud til at have det bedre.. Jeg har ovenikøbet meldt ham til både udstilling og træning i det nye år, så blev noget ked af at han tilsybneladende havde et tilbagefald.
Så i dag gennemgik jeg ham grundigt,fordi han opført sig underligt.
Jeg fandt en knækket vildttklo på venstre forben, næsten helt oppe ved knoglen. Noget jeg har været vant til at have jævnligt med min gamle hanhund, så fat i neglesaks, en cigaret og en forbinding og vupti nu har tempo foreløbig ingen vildtklo - den gror jo ud igen! Til gengæld har han en fin hvis forbinding!
MEN hold da op hvor det blødte meget, det har det aldrig gjort på Oskar så der blev jeg lige overrasket.
Tempo er nu gået i seng og snorker højlydt, så jeg håber han bare har været urolig fordi den generede og ikke fordi han har ondt andre steder.
jan 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 9 Emner: 130 Svar: 1.258
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.794
Det trick må jeg huske Sussan:-)
Da jeg læste tråden tænkte jeg straks på hans hofter.. Pyha det "bare" var vildtkloen..
jan 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 9 Emner: 130 Svar: 1.258
Men det håber jeg ikke der er noget af:-)
Ja, det er super godt det med cigaretasken, eneste minus er at man skal "ryge" en cigaret
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.794
En lille operation...