1.017 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

første jul uden Loke første jul uden Loke

Ja, så er det min første jul uden min Loke dreng, som desværre blev aflivet i februar pga knoglekræft.

Jeg blev et øjeblik ked af det da jeg tænkte på, han ikke skulle være her i år, men så kom jeg i tanke om vores sidste jul sammen, altså sidste år.

Vi holdte jul hos min mor, der har nogen meget sure naboer. Loke havde aldrig snor på, og naturligvis heller ikke når han bare rendte rundt en juleaften i min mors have :o) Vi lukkede ham i haven før maden, så han kunne tisse osv, pludselig var der en farlig ballade, og Loke var åbenbart gået over til naboen for at ønske god jul. Det var naboen meget sur over, så jeg måtte kalde Loke tilbage og forsøge ikke at grine af den hysteriske nabo :o)

Nå, vi fik spist og hygget og hvad der ellers hører sig til, og Loke ville gerne en tur i haven igen. Da jeg kaldte på ham for at få ham ind kom han ikke. Jeg tænkte han nok var smuttet over til naboen igen, for at sige undskyld ;o) Vi gik allesammen der ned, og der stod Loke og spiste et eller andet. Naboen råbte og skreg. Det viste sig, at Loke havde spist en halv flæskesteg, som naboen havde gemt til hans hunde smiley Vi sagde pænt undskyld og gik leende bort, det var så komisk det hele. Loke synes selvfølgelig ikke han havde gjort noget forkert, og han så meget tilfreds ud :o) Synd for naboen og hans hunde, men vi ikke ikke lade være med at grine.

Så mange fantastiske minder har jeg fra mine næsten 14 år med Loke, og jeg vil ikke bruge min jul på at være ked af han ikke er der, men istedet glæder mig over alle de gange han har gjort mig og mange andre, både mennesker og dyr, glade :o)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  første jul uden Loke
Kommentér på:
første jul uden Loke

Annonce