Kaster op, hvalp 11 uger {{forumTopicSubject}}
Lige endnu et spørgsmål..
Vores pige på 11 uger, har kastet op 4 gange til aften, det er en masse små sten, der kommer op sammen med mad selvfølgelig..
Når vi går tur på grusvej fx går hun helt amok og æder løs af de små sten hun finder, prøver selvf. alt hvad vi kan for at hun ikke skal få slugt nogen, men efter middagens går tur må der alligevel være kommet en del ned.. Hun er også helt "syg" med beton, vi er ved at få lavet nyt bryggers, hvor der endnu ikke er kommet klinker på gulvet endnu, siden dagen vi fik hende har hun prøvet gnave i gulvet, og når vi går tur hvis der ligger beton affald fra hus byggerier bliver hun også helt vild og vil æde det med det samme, er virkelig nervøs for der en dag vil ske hende noget pga hende underlige fetich?!?
Kan hun mangle et eller andet mineral/vitamin eller er det vare dårlig vane?
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 382 Svar: 4.891
okt 2007
Følger: 10 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 42 Svar: 225
Jeg må prøve gå nogle andre steder..
Underligt, at hun skulle blive så vild med sten og beton gulve!?!
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
En af mine vener havde samme problem, men efter hans hund har fået en flad fodbold at rende rundt med er der intet.
okt 2007
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
En gang skulle han lige prøve om vanen var brudt, og det endte med han måtte betale ungerne en formue nede på fodboldsbanen for deres plastikbold han måtte punktere og give hunden så den ikke åd mere møg på hjemturen.
Den er så sød når den pisker glad rundt med sin elskede bold den kun får når de skal ud og gå.
okt 2007
Der hvor vi gik i dag, var på en vej med så'n noget asfalt grus, hvis der er noget der hedder det, lignede asfalt som ikke var smeltet, en masse sorte små sten??
Også det som kom op her til aften hele 4 gange!! Øv at det lige er min tøs som skal have så’n en underlig vane!!
okt 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 4 Emner: 106 Svar: 1.812
okt 2007
okt 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 4 Emner: 106 Svar: 1.812
okt 2007
mar 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 1.393
Han kunne bl.a. også finde på at spise plastikstykker - og en dag, han havde været i skraldespanden, havde han spist et stykke kraftigt folie med skarpe kanter (fandt vi ud af, da det kom ud...
Under hans opvækst, havde jeg altid en dåse asparges på lager, som jeg kunne gi' ham, hvis jeg havde mistanke om, at han havde spist noget skarpt - tror han nåede at få det en 4-5 gange
Vi kunne ikke rigtigt vænne ham af med det, for han gjorde det ikke, når vi var til stede...
Det eneste jeg kan "trøste" med er, at han aldrig har taget skade af det
Kaster op, hvalp 11 uger