517 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Er hun kommet i sin første løbetid??? Er hun kommet i sin første løbetid???

Hej hundevenner,

Min lille Bella er idag 6 mdr og 3 dage gammel. Jeg ved at der står i hundebøger, at små racer kommer før i løbetid. Altså mellem 6 og 8 mdr.

I morges så jeg pletter på lagnet. Jeg har haft tæve hund før, og synes at det minder om det. Dog mere brunt i det. Derfor vendte jeg bunden i vejret på hunden, og studerede hendes lille tap *loool*
Synes at den er lidt svulmet, men kan ikke se hverken rester eller udgang af blod derfra. For vi er enige om, at tappen bliver stor når tæver er i løbetid, ikk?

Er det hendes første løbetid der er startet?
Min lille pige er ved at blive stor...

En anden ting!

Tak til Jann = Evers 4 ever
Jeg har idag modtaget en prøve på det foder du anbefalede med fisk i, og Bella nærmest kastede sig over det. Så det tegner rigtig godt!!!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er hun kommet i sin første løbetid???
  • #1   9. aug 2005 Hov forresten!

Hun har altid været langt fremme mht til udvikling. Hun har stort set alle sine voksentænder allerede. Hvor at de andre hvalpe vi har mødt, stadig ikke har tabt de gamle.

• #2   9. aug 2005 Selvom hun er i løbetid, behøver du ikke kunne se blod, vores Frida, har tit snydt os, for hun holder sig meget ren, så vi lægger bl.a. mærke til om hun begynder at tisse mange gange når hun luftes.

Mener først de hæver senere.

• #4   9. aug 2005 Hun har tisset mange gange de sidste 3 uger... så jeg lurede lidt på at det var ved at være.

Men det er først nu at den er hævet op.

Jeg håber da bare at det er fordi at hun er meget renlig. Griner. Har ellers altid haft vores gamle tæve med trusser på i løbetiden, og regnede også med at gøre det samme med Bella. Men indtil videre er det ikke nødvendigt.
    Jeg synes bare ikke at jeg ser hendes slikke sig. Derfor er jeg en smule i tvivl. Men den første løbetid er vel ligeså tricky som hos mennesker.

Men der bliver i hvert fald straks indstillet med træning af at gå fri. Griner. Det må vente lidt ;o) Skal ikke have små babyer. Ikke før om nogle år.

• #5   9. aug 2005 Janni---->>>

*loool* Nåååå syned for Tyson.
    Nå men så er jeg da ikke helt gal på den.

Hvordan skriver jeg det så ned? Fra idag af? Eller hvordan gør du?

• #6   9. aug 2005 Vi har ikke brugt trusser til vores. Det giver da godt nok nogle pletter her og der, men ikke noget vi ikke kan leve med. Men de er også begge gode til at holde sig rene.
    Måske fordi de aldrig har haft trusser på, så de har haft muligheden for at "ordne det selv"

• #7   9. aug 2005 Hvad vil du skrive ned?

• #8   9. aug 2005 Jeg ville skrive ned, hvor længe det vare. Men kan jeg være sikker på, at det først er begyndt idag?

Ja det med trusserne, vil jeg undgå så vidt muligt. Men hun ligger i sengen og i sofaen (som er stof). Og min søster er meget sippet, så hvis hun skal være der, skal hun nok have dem på.
    Men ikke før at jeg synes at det bliver nødvendigt. Det er det ikke endnu.

Vores gamle hund, har brugt trusser lige i de år hvor hun var ung. Senere klarede hun det selv, og klarer det stadig selv. Så det med trusserne har ikke gjort at hun ikke kan. Men der er selvfølgelig forskel på hunde. -Og bella skulle gerne lære atr klare det selv.

• #10   9. aug 2005 Tror at jeg skriver både for idag, og har skrevet ned i min kalder ca hvornår jeg kan regne med den næste.

• #11   9. aug 2005 Heysa hvad er det for noget foder min tæve er nemlig også vildt kræsen, måske hun kan lide det, lige nu for hun godt nok hvalpefoder pågrund af hun jo er gravid men bagefter er problemet der igen

Kommentér på:
Er hun kommet i sin første løbetid???

Annonce