Da Chico mødte Markus {{forumTopicSubject}}
Vi skulle i år holde jul hos svigerfar og svigermor med vores lille nyfødte søn på 4 dage.
Deres hund Chico har aldrig mødt en lille baby, så vi var lidt spændte på hendes reaktion på den lille mand.
Hun var helt vild da hun opdagede ham. Kradsede på liften og ville bare ind til ham. Hun fik lov at slikke på hans ben mens vi holdt lidt igen i hende, for man ved jo ikke hvad hunden har tænkt sig
Men hun ville bare passe på ham:-)
Jeg satte mig ind på værelset for at amme, og Chico kom ind og lagde sig helt tæt op af mig med hovedet hvilende på Markus. Hun var virkelig sød ved ham.
Hun var konstant lige ved siden af ham.
Ikke noget med at slikke i ansigtet, kun lige et lille slik på hånden eller nakken, hvis han græd.
Det er helt utroligt at se hvordan en hund nærmest kan virke til at have en slags moderfølelse overfor en lille baby:-)
Har lagt et par billeder ind på Chico's profil af dem.
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=20015
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Og dejlige billeder:-)
Og så et stort tillykke til jer med sønnike:-)
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.266
Jeg har lige haft den oplevelse med Sakki.....af to omgange her ved juletid.
Dét er en oplevelse, der går lige i hjertet.
Sakki var osse PÅ hele tiden...lagde sig så tæt så muligt og når lille Magnus klynkede, sku han nok gøre os opmærksomme på, at nu måtte vi altså komme.
Slikkede osse de små fusser og det lille øre...jo COMPANY...tro jeg kender den varme følelse ;O))
nov 2005
Hjerteligt tillykke ;O)
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 1.400
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
Hvor er de billeder bare dejlige :o)
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
Her kom mit lille 9 dage barnebarn juleaften.
Carlos var jeg slet ikke i tvivlom. Han elsker alt der er småt. Ildere, hamstrer, kaniner, babyer osv.
Effie var jeg liiiiiidt betænksomved. Hun er en tøs med krudt i røven, lynhurtige bevægelser og aldrig mødt en nyfødt.
Carlos forelskede sig med det samme og lagde sig ved bettemand for ikke at rokke sig fra ham resten af aftenen.
Og Effie tog dafuldstændig fusen på mig. Hun var helt vild af nysgerrighed, men da hun havde fået lov til at snuse ham igennem, ja så kom der en blidhed over hende jeg ikke har oplevet før. Hun prøvede virkelig at være forsigtig og hensynsfuld.
Det var en super overraskelse for mig. Jeg var ellers forberedt på at skulle hænge over hende, men nej, hun hang over bettemand, men på en blid og positiv måde.
Så her var to MEGET trætte hunde da sønnen og svigerdatteren tog hjem. De havde passet Lukas hele aften uden pauser :o)
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
nov 2005
Dagen efter indtog Sakki ikke sin formiddagslur i den store sofa, som han plejer....for der havde lille Magnus jo ligget dagen forinden.
Jeg lurede lige en kende, da han i stedet valgte en afsides sofa...dér har han ski aldrig ligget før.
Nåm...nu ligger han på sædvanlig plads igen...har vist opgivet, at han kommer retur lige med det første. Inden da blev der snust gevaldigt...han sku da lige være sikker på, at bette Magnus ikke lå der..
Sjov at iagttage *S*
Da Chico mødte Markus