{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
359 visninger | Oprettet:

natterodderi, gode råd søges?? {{forumTopicSubject}}

Cadence har altid sovet inde hos os, i sin kurv (ikke i sengen) om natten.
I ca 3 mdr. har hun sovet til vi er stået op, men for ca 14 dage siden begyndte hun at skulle ud midt om natten, så skal jeg op pg lufte hende og så kan hun sove resten af natten, men det er jeg altså ikke helt glad for, for jeg ved jo at hun kan holde sig en hel nat, vi går altid en god tur med hende, inden vi går i seng (og sørger for at hun både har lavet det ene og den andet).
Vi har prøvet at holde hende vågen hele aftenen for at hun var mere træt, men dette hjalp ikke.

I nat har hun sovet i køkkenet, og jeg tror egentlig hun tog det bedre end mig (jeg måtte op og tisse to gange og har været vågen flere gange), det er ikke fordi hun skal sove ved os, men tanken om at hun skal sove alene i køkkenet i måske 9-10 timer og så når vi begynder at skulle arbejde igen så er vi sammen med hende 30-45 min om morgenen og så skal hun yderligere være alene 6-7 timer, det gør altså ondt i mit hjerte, så hvordan får jeg min nattesøvn igen, gode råd søges?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  natterodderi, gode råd søges??
  • #1   26. dec 2007 hun får ikke vand efter vi har gået voret godnat tur

• #3   26. dec 2007 Sirius lavede samme nummer da han var cirka 10 mdr. Det var meget anstrengende. Han nøjedes altså heller ikke med at skulle ud en enkelt gang.. he he.. NÅ, men til sidst blev det hans mor (mig) for meget, så da han gik ind til terassedøren, gik jeg bare ind til ham og sagde "nej". 5 minutter efter prøvede han igen. Jeg sagde nej igen, og opfordrede ham til at lægge sig ned, hvor efter jeg kælede for ham. Sådan blev vi ved indtil jeg var faldet i søvn inde foran terasse døren, og ikke husker mere... Men så var han også kureret. SMIL

• #4   26. dec 2007 hehe..

Hun får utrolig meget opmærksomhed og synes ikke hun er meget alene normalt sover vi jo 6-7 timer, hvor hun normalt sover hos os. og så er hun alene fra 8 til 13,15 hvor jeg går en lang tur med hende, og leger en del med hende så jeg tror ikke det er det, men tak..

Jeg har prøvet at sige nej, for jeg ved at hun ikke kan finde ud at gøre noget indenfor, men måske skal jeg bare sige nej flere gange i stedet for at overgive mig, det vil jeg prøve i nat. (det er lidt sjovt for hun er snart 9 mdr)

• #5   26. dec 2007 DK Fæhunden:
    det med løbetid tænkte jeg også i strten, men nu er der gået 14 dage og det er ikke kommet endnu??

altså det med vandet var bare noget vi prøvede i et par dage, men det hjalp ikke så nu har hun det som hun plejer.

Vi har alarm i vores hus når vi sover og ikke er hjemme, så inten skal hun være i soveværelset eller køkkenet, og jeg ved ikke hvorfor, har bare en tanke om at hun ikke bliver så ked når hun er med os (jeg er nok bare for pylret)

Kommentér på:
natterodderi, gode råd søges??

Annonce