{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DHL stambog
  • #1   27. dec 2007 det var lidt det, jeg tænkte på vil jo gerne avle på hvalpen når den bliver gammel nok, men det kan jeg vel så kun gøre med andre hanner med dhl stambog??

• #3   27. dec 2007 og hvis den eks. har DRU kan det også blive et problem , da det store " boomm" der har været på chièr , har gjort at alt for mange chièr slet ikke er racetypiske nok , selv om de har stamtavle. hunden vil derfor inden , den kan avlsgodkendes , skulle på en særlig udstilling , kun for hunde der skal overflyttes. og bliver den ikke godkendt der , vil den få avlsforbud, der er kun 1 af de udstillinger om året , kss ( kluben for små selskabs hunde ) kan oplyse dig om de nærmere omstændigheder ..

• #4   27. dec 2007 en chihuahua hvalp med DKK stamtavle , fra de gode opdrættere i Danmark , koster omkring 12000 kr. så de er ikke engang dyrere end , de andre klubbers , så hvis det er der din hund skal over, ville jeg foreslå dig at tage kontakt , til opdrættere der :o)

• #5   27. dec 2007 tak for alle jeres svar har også droppet det igen efter lidt googlen frem og tilbage, virker den ikke som om den er noget vær, og så er det sku mange penge for en hund, hvis den ikke har ordenlige papir

Kommentér på:
DHL stambog

Annonce