{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arrrgh den vil ikke dæk
  • #1   27. dec 2007 Sæt dig på gulvet med let bukkede ben, lok hunden ind under med en godbid, når der ikke er plads til at den står op, så ligger den sig for at nå godbiden, idet den ligger sig får den godbiden, så klikkler du og/eller roser hunden. Når hunden gør det 9 ud af 10 gange kan du sætte kommando på.

• #2   27. dec 2007 brug godbidder.
    Tag en godbid og før den langsom opad og bagud så hunden automatisk sætter sig og sig sit når den smækker rumpen i gulvet. Derefter tager du en godbid, fører den langsomt ned langs brystet på hunden og ned til jorden, Sig dæk når den lægger sig. Gentag, gentag, gentag. Det skal nok komme

• #3   27. dec 2007 jamen først får jeg den til og sitte.. og der efter føre jeg "godbiden ind mellem benene så den hovde følger med og de efter trækker kiksen ud.... som jeg har "hørt/læst" man skal.... men den står bare med hovdet ned ad og kigger på den gode kiks...... jeg ligger mig sågar ned på gulvet sammen med hunden... men in intet sker der...

• #4   27. dec 2007 Er dine godbidder gode nok, ellers hop ind på min hjemmeside www.dagmarhus.info og klik på diverse. Der er opskrifter på både lever og tunbidder. Leverbidderne kan få mine hunde til alt.
    Har du godbidden langt nok inde på brystet af hunden, ellers må du holde godbidden lige ved munden af den, så den bliver vild efter at få den.

• #5   27. dec 2007 Har du prøvet med en klikker?? vi har en tæve som ikke ville andet end sitte i ½ år. Så fik jeg en klikker og på en weekendt lærte hun 4 nye tricks som sidenhen er blevet til mange flere. Vi skulle bare finde den indlæringsmetode der passede hende.

• #6   27. dec 2007 Har samme problem med Hector, man får ham til at sitte og så snart man køre godbiden ned af rejser han sig c",)
    Men jeg er bare blevet ved med at træne og nu dækker han 5 ud af 10 gange...

• #7   28. dec 2007 må jo bare blive ved med og prøve.....

Kommentér på:
Arrrgh den vil ikke dæk

Annonce