{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ÅHHH NEJ !!
  • #1   27. dec 2007 Min Luna har bidt en gelesål (med blå gele) i stykker i vores cremefarvede sofa en gang... Heldigvis skete der ik noget med hende. andet end at hun blev lidt blå i pelsen smiley

  • #2   27. dec 2007 Hun har bidt lidt i en dvdcover. Ikke andet :o)
    Balta min GD, ødelagde vist et tæppe og et par puder. Ikke det helt vilde...


  • #3   27. dec 2007 Det er sgu godt arbejdet af den lille buller pige smiley

    Caiser tyggede i mine læder støvler :| Der var jeg ikke glad.


  • #4   27. dec 2007 tico nappet min mors briller den første gang hun passet hende.
    og så en del nisser her i juletiden smiley


  • #5   27. dec 2007 ved ikke helt om jeg skal vælge sengen, sofabordet, væggen, dvdafspiller, anlæg eller alt det tøj og sko

    hmmmm

    svært valg


  • #6   27. dec 2007 Pernille: Så er det godt at udsalget er startet nu..
    Tezza har spist flg. før hun lærte at være her alene:
    2 cdèr
    knapper på skænken
    noget af stole ved spisebord
    vindueskarm
    noget af en lille reol i gangen
    tapet på væggen i soveværelset
    Det er bare småting..


  • #7   27. dec 2007 Fatter ikke at I ikke sælger jeres hunde, nu når de er så uopdragne *gg*..

  • #8   27. dec 2007 Kunne aldrig finde på at sælge Tezza. Så ville Danmark blive et kedeligt sted at være. Og aviser og ugeblade har intet at skrive om!! Ha ha.

  • #9   27. dec 2007 Modesty... Super ide, det skal bare passe sammen.. Elsker sort og hvid sammen.. Derfor er Louis den perfekte hund ;o)

  • #10   27. dec 2007 En stolpe i vores ene stue, hvor loftet går til kip, det var Bufas der tog en ordentlig bid af den.

  • #11   27. dec 2007 Loke har bidt flg.:

    Stik af gulv ventilator og fryser
    Gnasket i min nye mp3 afspiller
    Mandens pung, div. kort lå spredt over hele stuen
    Smagt lidt på mandens sko.


  • #12   27. dec 2007 Undkskyld men mandens pung. He he.

  • #13   27. dec 2007 Ej hvor jeg altså syntes det er træls , og det er ikke engang fordi hun var alene hjemme , mine børn var da hjemme men de havde selvfølgelig ikke set et skid , de legede med deres nye legetøj ...
    øv hvor er hun altså uopdragen.
    Hun har iøvrigt også flænset min datters nye støver på et tidspunkt , og får vi gæster så kan man være sten sikker på at de mangler en af deres sko når de skal hjem men dem bider hun ikke i hun smider dem ud i haven smiley


  • #14   27. dec 2007 Det værste??

    Angelique - hun havde fundet en pakke tørrede figner som jeg troede var gemt langt nok væk. Resultat - et stk MEGET dårlig hund... Ellers må det være strømforsyningen til en bærbar computer

    Mali - En pakke med 9 stk ketoprofen(smertestillende) hvor een er hvad man som menneske tager! Heldigvis var han uskadt, men hvor var jeg bange... Derudover var ALT lavet i plastik og pap fantastisk - jeg har mistet en del cder og dvder på den konto... Og fjernbetjeninger!!!

    James - Min græske hund julekalender... Han splitter nemlig næsten kun reklamer ad...


  • #15   27. dec 2007 * Rilou - Joyeux Noel! *
    Hun ser SÅ uskyldig ud men tro mig det er hun ikke smiley


  • #16   27. dec 2007 Bestemt, hun ser uskyldig ud Pernille smiley Sådan en sød lille buller ...

  • #17   27. dec 2007 Hmm....

    Et par af vores søns træklodser...
    Smagt lidt på eet stoleben..
    Smadret en enkelt skraldespand eller to..

    Kan ikke rigtigt huske andet..


  • #18   27. dec 2007 Hmmmm... Jeg blev godt nok sur en dag jeg havde været væk højst 40 min. Både Angel og Fie kan nomalt være alene hjemme uden at ødelægge noget ... Men den dag var det gået ud over min næsten helt nye lædersofa... Hvordan de har båret sig ad ved jeg ikke , men de stod begge to oppe i sofaen med fyld i hele munden og gloede på mig da jeg åbnede døren....

  • #19   27. dec 2007 L B
    Ej undskyld men den var griner ha ha ha ha ha ha sådan nogen møg hunde
    For hulan jeg er flad af grin ha ha ha ha ha ha ha ha ha


  • #20   27. dec 2007 Anne Mette
    så må man da håbe at han har fået de børn han skal have. *G*


  • #21   27. dec 2007 tasso har ALDRIG ødelagt noget i de 4 år han har levet (;

  • #22   27. dec 2007 ha ha.....

    Zera:
    Briller helt nye (4000)
    1 Fjernbetjening
    2 Dvder altså skiverne.....

    Rocco:
    6 Fjernbetjeninger (aner ikke pris)
    utallige bamser
    3pyntepuder
    1 mobil
    min søsters bratz..men kun en
    mange blomster
    en støvsuger blev tisset ihjæl! den var på dødens rand alligevel
    5cder
    1 gynge

    Ronja:
    dvdetuier (er holdt op med at tælle)
    2 bamser
    5 blomster
    1 sko



  • #23   27. dec 2007 * Rilou - Joyeux Noel! *
    Jamen det er da utrolig at hun kan finde på det , og selv hendes bedste ven mille har hun trukket med i sine unoder , og så når jeg siger til dem HVEM har gjort det , ja så kigger hun på mille som om hun vil sige det er ikke mig ha ha ha


  • #24   27. dec 2007 Hmm.. Et digitalkamera, en mobil og en DVD afspiller.. Ja Nico har smag for de dyre ting smiley

  • #25   27. dec 2007 For stamtavler! Slet da tråden! .
    det er bare ikke nemt at fjerne sine møbler smiley


  • #26   27. dec 2007 Jo forresten

    Mali dræbte også 3 mobiltelefoner


  • #27   27. dec 2007 haha. glad for at tasso ikke er en ballademager xD

  • #28   27. dec 2007
    For stamtavler! Slet da tråden
    Nåhh det havde jeg ikke lige set smiley


  • #29   27. dec 2007 Lilly har ødelagt en seng af da hun var mindre.

  • #30   27. dec 2007 Det dyreste min tæve har ødelagt er nok min sofa.. Men det jeg har været mest ked af er nok tre mobiler og mine vold dyre italienske støvler.. (Spørg mig ikke hvordan hun fik fat i dem, men hunden har sgu smag)

    Jeg tager det nu i stiv arm når der ryger nogle ting.. Jeg er shop-o-holikker så et giver mig kun mulighed for at shoppe mere :D:D:D


  • #31   27. dec 2007 dem jeg har nu har intet ødelagt. men vi havde engang en skøn amerikansk cocker, som elskede at grave i møddingen og jorden efter mus, hun var supergod til at fange dem og fik megen ros. Så blev det efterår og vi havde flyttet stuen op på første sal. Musene gik i væggenen og vores 2 og 3 personers lædersofaer stod op ad hver sin væg. Aha, tænkte Babeth, der er mus, dem snupper jeg!!! Så hun gravede og gravede - lige igennem ryggen på begge sofaer, om hun fandt en mus, melder historien ikke om, men da vi kom hjem fyldte begge sofaer hele stuen. Det var den første og eneste ulykke min dejlige hund har lavet. Men hvad, hun gjorde jo kun det hun tidliger havde fået ros for. Vi var dog noget "krammede" i ansigterne.

  • #32   27. dec 2007 Min gamle hund som jeg desværre ikke har mere han åd engang et PINK tæppe og jeg mener det virkelig det meste af det havde han spist , han sked pink tæppe i flere dage , tog til dyrelæge med ham det kostede 4000 kr , den stakkel

  • #33   27. dec 2007 Jeg fjernede alle ting.. Satte dem ind i soveværelset.. En dag havde jeg åbenbart ikke fået lukket ordentlig ind til soveværelset..

    Så Luna havde holdt fest..

    Men i tidens løb har hun ødelagt:

    3 fjernbetjeninger
    1 støvle af et par til 1300 kr.
    stearinlys
    og tygget lidt i væggene


  • #34   27. dec 2007 --->>>

    Jeg kan læse udfra ovenstående, at jeg er sluppet billigt herhjemme...

    Mine hunde har kun ødelagt meget lidt...kun små ting som deres eget tæppe eller en dørmåtte...

    MEN....Det værste de har ødelagt er en NOTATBOG, som jeg havde skrevet notater ned i i knap et år...snøøøøøft...dumme mig at lade den ligge fremme...!!! :o(


  • #35   27. dec 2007 Den der lømmel alder går vel over gør den ikke ????
    Harfaktisk aldrig haft en hund der har været så slem


  • #37   27. dec 2007 Stina&Freya- nu uden fortænder:)- .
    Hæ hæ det blev hun sikkert rigtig glad for


  • #38   27. dec 2007 Nando har aldrig ødelagt noget herhjemme ^^ Men nu er det jo også begrænset hvad sådan en lille mund kan afstedkomme....

    Han har dog lige (mens vi var på julebesøg med ham) gnaske en lille plasticflaske til min lillebrors legekomfur i stykker og min 3 årige lillebror gik helt op i limningen smiley Så gæt hvem der skal ud og lede efter en lille wannabe-gul colaflaske uden låg nu? *suk*


  • #39   27. dec 2007 Cemile H

    Åhh det bliver rigtigt nemt smiley ha ha


  • #40   27. dec 2007 Min hund har ikke ødelagt så meget.... Kun konens og mit sex liv.... Det er totalt destrueret... snøft...
    Mvh.


  • #41   27. dec 2007 hmmm.... jesse nåede at tygge sig igennem 3 sofaer bl.a.

    og dalton.... han er ikke færdig endnu, men det værste hidtil må være en vold dyr lænestol med affektionsværdi og ledningen til mandens nye bordrundsavstingest.. smiley ups


  • #42   27. dec 2007 P S
    ha ha ha ha samme her , hun ligger sig lige imellem os og helst ovenpå mig


  • #43   27. dec 2007 Mine har ikke ødelagt noget...... men vi havde en gang en mops...... min mand havde lige hentet en håndfuld flæskesvære og lagt dem på bordet.... og sad der og gnaskede , med en tiggende mops ved siden af.

    Han havde også lagt sit høreapparat på bordet ved siden af...... og med øjnene rettet mod fjernsynet rækker han hånden ud efter en flæskesvær...........og giver den til hunden...... hmmmm..... ja, det var han jo selv ude om.... *GG*...... MOPSE ÅD HANS HØREAPPARET.... ha ha ha.

    Men så kunne han jo bare lade være med at fodre hunden ved bordet.... ( det var forbudt ) ...*LOOOOL*


  • #44   27. dec 2007 Det er vist nemmere at fortælle hvad Elvis ikke har ødelagt smiley
    Han har ødelagt : to senge, puder, sko,bøger,gulvtæpper,tusser,legetøj,sofa og jeg kunne blive ved smiley


  • #45   27. dec 2007 Men heldigvis er det fortid nu smiley

  • #46   27. dec 2007 zita elskede da rive reklamer i småstykker da hun var mindre... og da jeg begyndte på mit forhold med min kæreste synes hun det var rigtig sjovt at når jeg var i bad så tage mine trusser ude fra badevælselset og ligge dem ind under dynen til ham når han sov... og så når han vågnede lagde han med de trusser i hånden som jeg havde rendt rundt efter i en evighed for at finde...

  • #47   27. dec 2007 Men hvordan lærte jeres hunde at kunne være alene og ikke ødelægge ting?
    Det var meget besynderligt med Elvis, vi havde besluttet os for at vi skulle træne med ham, men det blev aldrig. Da vi kom hjem til et ødelagt hjem endnu en gang gav vi op. Min stedfar ringede og bestilte tid hos dyrelægen, vi kunne simplethen ikke mere. Men min mor brød sammen da min stedfar tog hundesnoren. Elvis havde simplethen været så sød og rolig hele dagen og han fulgte efter os hele tiden. Vi valgte så at vi ville give ham en chance til, og fra den dag af har han aldrig rørt noget overhovedet. Synes det er lidt sjovt, det var som om at han kunne mærke at der var noget galt og at stemningen var lidt presset. Men nu er han den bedste hund smiley


  • #48   27. dec 2007 hmm det eneste Nico har ødelagt syntes jeg også var slemt hehe, men blev ik sur på ham for det var min egen fejl, men mine nye lederstøvler til over 1000kr men ja der var bare små tandmærker i hælen så det ku limes og næsten ik ses igen.. ku alligevel ik lade være at grine lidt inden i mig selv for han så nu meget sød ud hehe

    støvlen var jo meget større end ham og så lå han og tykkede i den.


  • #49   27. dec 2007 Stella har ødelagt så mange ting, at jeg ikke orker at skrive det her, men bla. to sofaer, madrasser og en skænk...

  • #50   27. dec 2007 Tiger har som hvalp ødelagt: reklamer, mobiltelefoner og det værste : mit dankort smiley
    Man lærer jo af sine fejl hi hi


  • #51   27. dec 2007 Altså, mht alene-hjemme-træning har vi faktisk aldrig sådan trænet det eller tænkt over det.. vi havde 16 dage fri tilsammen da vi fik Nando hjem og i den tid gjorde vi intet ud af at gå fra ham og komme tilbage... Så det var ikke fordi han forbandt det at vi gik med noget dårligt (eller godt for den sags skyld *gg*). Det var bare sådan det var....

    Så vi gik bare fra ham uden forvarsel og kom tilbage uden at gøre noget ud af det smiley Nu løfter han bare lige hovedet når vi går og så løfter han hovedet når vi kommer tilbage, med mindre vi har været væk i mere end 15 min *gg* så får vi den stooore tur smiley


Kommentér på:
ÅHHH NEJ !!

Annonce