{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
304 visninger | Oprettet:

bider i meget {{forumTopicSubject}}

hej har en schæfer på 8 månder.. hund bider i minne ting når jeg ikke er hjemme... hun bider i karme paneler væge og da hun kunn alle minne sko.. hun har min gang og forgang og gå i... skal begynde på skole her til 1.2 så ville godt havde hun kunne værer alene merer ind 5 timer uden at splitte alt ad...
hun for nok motion og har prøvet ALT..
der er lejetøj vi gemmer ting.. godbider.. vi har prøvet alt.. og det skal lige sises det er ikke hver dag.....
det er ofte når det er mig og ikke kæresten der går hjemme fra 1 der er lavet ulykker...
jeg har en hund med MASSER af krur i røven... men bliver skam simuleret der efter..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bider i meget
  • #1   28. dec 2007 start forfra på alene træningen.. eller kontakt en adfærdsdame smiley det måske fordi det er dig der træner hende, og så føler hun stort savn når du går, hvis ik hun har lært at være alene og "klare sig selv".

ja folk herinde er ikk på min side, men vi har xenta i et rigtig stort bur. det løste vores, nu sover hun hele dagen, og er glad og til at træne med om aftenen..

• #2   28. dec 2007 min træner siger jeg skal købe et bur på 1x1 m og lade himde værer i det når jeg går.. men det har vi ikke plas til og ved ikke lige hvad jeg syntes om det... hmm..
    og kommer der nogle ind i hvor hus når vi ikke er hjemme kommer de IKKE ud igen når hun går i hustet det er 100%. det er jo dejligt..

• #3   28. dec 2007 hun går spor det bruger hun meget af sinne krafter på.. det er fordi hun savner mig tror jeg..

• #4   28. dec 2007 Trine og sanne. ja hver sin mening smiley og hundene er jo også forskellige. det var bare det der i hjalp os.. smiley vi ahr prøvet det andet, men hun har det bedst deri. Hvor hun altid har adgang, og gerne benytter når vi er der..

Kommentér på:
bider i meget

Annonce