{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af køkkenarmatur 1.500 kr.
  • Fjerne og afhentning af jord 1.000 kr.
  • Rengøring 400 kr.
  • Samling af Ikea skabe 850 kr.
  • Udskiftning af vandhane i køkken. 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blodøre...
  • #1   28. dec 2007 Er det ordnet ved dyrlæge?

• #2   28. dec 2007 Der er en grund til, at den ryster på hovedet. Måske problemr med øret. Mider m.m.

• #3   28. dec 2007 Ja den har været til dyrlægen og den har også været på pencilin kur.... men det kommer igen

• #4   28. dec 2007 Ok.......Så ville jeg søge en dyrlæge der virkelig kan det ørekram.

Carlos havde det også i et års alderen og hvad vi ikke vidste var, han ikke reagerede på medicinen hvad der kostede ham hørelsen på hans højre øre.

Så det må blive mit råd.

• #5   28. dec 2007 Hvad har den fået penc. for?

• #7   28. dec 2007 Som Andrea skriver er det ganske normalt at det kræver flere tømninger af et blodøre for at det bliver i orden og en del af hundene (jeg mener nu kun ca. 30%) bliver ikke i orden ved tømning, men er nødt til at blive opereret for at blive i orden igen.

Så hvor længe man forsøger med tømning og hvor hurtigt man vælger at operere er lidt forskelligt fra dyrlæge til dyrlæge.

Men det er altså ganske normalt at det kommer igen efter at øret er blevet tømt og er IKKE et udtryk for at dyrlægen ikke ved noget om det.

• #8   28. dec 2007 Efter tømning kan man lægge pads på hver side af øreflappen. Det var min gamle chef der startede med det. Det sørger for, at de små blodkar bliver helt tømte og heler op. Uden udsivning.

• #10   28. dec 2007 Den kan ikke blive døv af et blod øre!! GG.

• #11   28. dec 2007 hva er pads??? jeg tror jed skal tage fat i ejeren og foreslå ham at få det opereret istedet for at tømme det 50 ganga..... han fik penc for at der ikke skulle gå infektion i det efter tømning

• #15   28. dec 2007 Blod øre, er når hunden af en elelr anden grund slår med hovedet, så øreflappen bløder. Det er de små kar i øreflappen der så bløder, inden i huden. Så hæver øreflappen op, og bliver til endnu mere irritation for hunden. Og så ryster den endu mere på hovedet. Og det kan den ikke blive døv af. Det har intet med det indre øre at gøre. Kun øreflap.

• #16   28. dec 2007 Andrea: Nej veterinærsygeplejerske.

• #19   28. dec 2007 Nej, det indre øre kan øreflappen aldrig komme i berøring med. For at blive døv skal trommehinde ,eller høre nerve beskadiges. Eller øregangen blokeres, og det gør flappen næppe. Men hunden kan blive dårligt hørende.

• #20   28. dec 2007 Jannie K,min hund Kashmir har desvære også haft det 2 gange.Dyrelægen mente at det var vores anden hund Luna der havde bidt i hans øre med sine på det tidspunkt meget skarpe hvalpetænder.Det var så kun det ene øre og det samme hver gang.Det blev tømt med en kanyle og er heldigvis ikke kommet igen.

• #21   28. dec 2007 ok.... så skal vi måske vente med operationer og bare foresætte med tømning... det er blevet tømt 2 gange... men jeg syntes det er super fedt at alle er så hjælpsomme med at svare smiley

Kommentér på:
Blodøre...

Annonce