Så kom hun endelig på banen.......... {{forumTopicSubject}}
Ja så skete det..
Naja sagde endelig fra overfor Dego her til aften *S*
Det har vi godt nok ventet længe på.. Så længe at jeg var begyndt at gå imellem når han var for grov overfor hende..
Hun lå pænt i gangen med sit kødben og han stod noget så provokerende og stirrede på hende..
Vil ikke give ham okseben endnu ( han er kun lige knap 5 måneder gammel ) og havde kaldt ham til mig rigtig mange gange da jeg hører Naja advarer brummende og knurrer højt efter Dego..
Pludselig farer hun frem og viser tænder efter ham og bider ud efter ham.. Jeg rejser mig op og siger højt " Så er det vidst nok det der " og Naja går i gangen igen til hendes kødben og Dego har søgt dækning bag fars ben..
Jeg vil sige inden der kommer negative svar i denne tråd at jeg har haft problemer med at Dego har været hård ved Naja og at Naja ikke selv har villet sætte ham på plads men det skete så altså her til aften.
Hun er nemlig ikke den type der sætter en hund der irritere hende på plads nemlig.. så det var rart og se hende sige fra overfor ham,..
Mindre end en lille times tid efter det sammenstød lå de side om side og sov ved siden af hinanden og de har også leget sammen her til aften såå det skal nok gå...
Men føj hvor hoppede mit hjerte op i halsen da det skete..gg...
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 28 Emner: 123 Svar: 5.515
Den lille hopper omkring Karla og gøer og knurrer af hende, mens Karla ligger med et ben. Når hun så er trådt over grænsen så får hun også besked på at skride...
okt 2006
Følger: 64 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 306 Svar: 2.266
Ja det var sgu rart og se at hun kan godt.. *S*
Men er du gal hvor jeg hoppede for hele tandsættet var fremme på damen *GGG*
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 58 Svar: 1.716
mar 2006
Følger: 76 Følgere: 73 Hunde: 13 Emner: 304 Svar: 1.922
Må hunde ikke få okseben hvis de er 5 mdr eller yngre?
okt 2006
Nu vil jeg så lige sige at Dego her d. 1/1-08 er 5 måneder gammel og vi "kun" har haft ham i lidt over en uge, så det er nok også det med at prøve græser af de gør lige nu... men den episode her til aften var helt klart en markering fra hendes side af.. det er der ingen tvivl om..
Og hvor er jeg glad for at se hun kan..
Har længe efterlyst det på hende for hun er ikke hverken voldig ej heller sur eller negativ når hun er sammen med andre hunde..
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 58 Svar: 1.716
okt 2006
Jeanet R :
Hmm.. jeg tror sgi den unge mand ville have bidemærker i nakken for hun var godt nok gal.. men det er kun et gæt.. ikk andet..
Og ang det og give ham okseben nu så vil jeg sige nej for han er ved at blive kørt over på et andet foder end det han var på da vi fik ham og vil ikke stå med en hvalp der har fået ødelagt sin mave pga et okseben..
Men jo.. med tiden skal de da have begge to *SS*
okt 2006
Nej vi hentede ham sidste onsdag.. og alt er gået fint indtil nu.. han har taget skiftet så fint men han har været grov overfor Naja da hun ikke vil sætte ham på plads..
Han er slem til at bide hende i halsen ( altså det bløde skind hun har der ) og hendes bryst og der går min grænse altså..
okt 2006
Hehe.. jeg er ikke et sekund i tvivl om at Naja passer på mig når jeg er alene med hende.. Hører hun en ukendt lyd i huset så stritter hendes ører og hun knurrer advarende *GGG*
Og efter vi har fået Dego som ikke kender alle lyde i huset endnu, ja så har vi pludselig 2 hunde der gør når de hører det mindste *GGG*
mar 2006
Troede lige man ikke måtte give dem okseben som hvalpe pga det du skrev, mine har nemlig altid fået det uden problemer
okt 2006
Nej nej.. ss.. Han skal nok få lov til at få okseben smiler.. bare ikke lige nu.. han er næsten ved at være kørt over på det nye foder og det er gået fint med det.. *S*
mar 2006
okt 2006
Ja det må du nok sige.. gg.. Men godt at det skete..ss..
han har fået noget mere respekt overfor kællingen som han garanteret kalder hende nu hvis vi altså kunne tyde og læse hans tanker *GGG*
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.164
okt 2006
Som fortalt længere oppe i tråden så er han ved at blive kørt over på noget andet hundefoder end da vi fik han.. og for ikke at stå med en hvalp med total dårlig mave så har jeg valgt at skåne ham for et okseben...
Men jo.. selvfølgelig skal han have lov til at have okseben som Naja også får.. ss.. ingen tvivl om det..
Bare ikk lige nu..
jul 2006
Følger: 35 Følgere: 974 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 244 Svar: 9.460
okt 2006
Naja var lukket ude i gangen da hun fik sit ben for han kan slet ikke lade hende være.. ej heller når de skal spise.. så jeg tager simpelthen og skiller dem ad...
Men jo... han skal nok få.. når hans mave har vænnet sig til det nye foder.. indtil der må han vente.. ss..
Så kom hun endelig på banen..........