{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
563 visninger | Oprettet:

Sindy er begyndt at hyle {{forumTopicSubject}}

Ved ikke hvad jeg skal gør.

Sindy og jeg er flytte. Så Sindy bor lid hos sin far og lidt hos mig.

Men nu er der en nabo der siger at hun hyler hos mig. og det er i flere timer.

Jeg har ikke selv hørt det har ellers været ned med skalepose uden at høre hende.

Jeg er så ked af at høre at hun skulle hyle så længe. Hun har ikke gjort der før i den gamle lejlighed.

Så er der nogle der har en ide om hvad jeg kan gøre og hurtig. For den person der klager har ikke nogle interrese for at det kan gå lidt tid til at lære Sindy at være alene det nye sted.

Så er der nogle her der kan hjælpe os?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sindy er begyndt at hyle
  • #1   29. dec 2007 Nervøs for der nye sted og måske også nye lugte..

det ville jeg sige.. og nøøj manner . sikke et godt navn til din hund smiley

• #2   29. dec 2007 Bodil: det har vi også talt lidt om, men vi vil jo gerne prøve om det ikke kunne gå for vi elsker hende jo liget meget. Og der er jo helst ikke nogle af os der vi undvær hende helt. Så ville prøve det med at være alene hjemmer som da hun var hvalp.

• #3   29. dec 2007 vi havde et vennepar som også gik fra hinanden og delte hunden, men det gik overhoved ikke, den blev usikker og arrig, men da de tog beslutningen om hvem af dem der så skulle ha' ham fast blev han sig selv igen, og god som dagen er lang, så jeg tror også hun er forvirret og har bedst af et fast sted, men forstår så ude mærket i begge elsker hende

• #4   29. dec 2007 Åh ja det var lige det jeg var bange for I ville skrive :o(

• #5   29. dec 2007 Jeg tror altså bare at hun hyler fordi I er flyttet til et nyt sted, der er jo fremmed for hende, med nye lyde og lugte, så tror du skal starte lidt forfra med alenehjemme træningen så hun stille og roligt kan vænne sig til at være der alene.

• #6   29. dec 2007 A woman.... : Ja det håber jeg også det er. Jeg kan helle ikke forstå hun skal klage, for Sindy er jo ikke alene så meget endnu, da jeg har julefreie. I går var hun alene to timer og strask kom den bebo og hylde op om at nu kunne det ikke gå mere.

Men det er jo ikke noget man kan den ene dag fra den anden. Så jeg vil prøve at sætte mig i opgangen for at høre hvor meget det er. For som jeg skrev i starten høre jeg ikke selv noget, når jeg er gået ned med skrælespanden.

Tænk hvis jeg hade fået et lille baby, som hade koligt (ved god jeg kan ikke stave til det) at den græd og skrag hele tiden.

Hvad ville hun så gøre den beboer?

Jeg har boedet der minder ind et par dag før hun klaget. Også er Sindy jo som sagt ikke hjemme hos mig hele tiden.

• #7   29. dec 2007 Min søster bor i samme blok som jeg, og un nårede ikke engang at blive færdig med at flytte møbler ind før naboen klagede. Hunden skal jo lige falde til det nye sted og lære det at kende før den kan føle sig tryg, den blver jo flytte fra de trygge omgivelser den kender så det er jo kun naturligt. På med vanten:)

• #8   29. dec 2007 det kunne være lidt sjovt at få boboeren til at fortælle hvornår hun har hylet, måske er hun sådanne en der bare har ondt i R.... over der er flyttet en hund ind, måske hun ikke bryder sig om hunde. hvis nu hun kunne blive taget ved at fortælle en dag, og du så faktisk var hjemme på det tidspunkt. Ved selvfølgelig ikke om Sindy rent faktisk hyler, måske, måske ikke, men muligheden er der jo

• #9   29. dec 2007 Bolette N : Det har jeg også tænk på så jeg skrive op når Sindy er hjemme hos mig og er alene så hun skal bare komme en dag sindy ikke har været hjemme.

Men jeg må jo tror på hende og få arbejdet med Sindy.

• #10   29. dec 2007 Hvis du vælger at sidde ude på opgangen for at lytte, så husk at lade som om du går ned af trapperne:o)
    Jeg gjorde på et tidspunkt det samme, da jeg stod i samme situation som dig, og min hund hylede ik.
    Jeg fandt så senere ud af ,at det var fordi det der gjorde ham opmærksom på, at jeg gik var mine fodtrin på trappen.
    Bare lige et lille fif:o)
    Synes også du skal finde ud af om det er så slemt som hende damen siger, for folk har en tendens til at overdrive

• Jack d
    Jack d Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 3
    #11   30. dec 2007 Jeg tror, at hvis hunden er vel stimuleret, ikke kun fysisk, men at den også har brugt sine sanser.
    Prøv at give den lidt hjerne gymnastik af forskellig art.
    En anden ting du kan prøve er at tage en flaske f. eks en tom cola flaske, den laver du nogle huller i og fylder den op med godbider. Du giver den flasken lige inden du går - den kan bruge pænt lang tid med at få godbiderne ud af flasken og med lidt held, så vil den lægge sig til at sove bagefter smiley

• #12   30. dec 2007 Jack D: Tak ja det vil jeg prøve. Vi tage i mod alle gode ide. Og håber at det vi få Sindy til ikke at hyle mere.

Kommentér på:
Sindy er begyndt at hyle

Annonce