{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.241 visninger | Oprettet:

sådan kommer man af med en hund... {{forumTopicSubject}}

min sindsyge eks anskaffede sig en hund, den lækreste gule blanding.. hentede ham på en minkfarm hvor vovsen aldrig havde været indenfor.. han var da ca 8 mdr hunden.. så fik han ham hjem og hans kæreste gik hjemme så alt var i skønneste orden.. så flyttede hun tilbage til sit land, og hunden skulle nu være alene fra 05 til 19.. urenlig blev han jo, kunne ikke holde sig.. så lagde han en sort sæk og lærte ham at lave på den.. så voksede det ham åbenbart over hovedet og i radioen hørte jeg så en fremlysning på den her gule han hund... tog ud på dyreinternatet igår og ganske rigtigt.. der sad den stakkels vovse.. han havde bare sat ham af på en vej i nærmeste store by.. så nu sidder han der og venter på et nyt hjem.. håber det lykkedes, for han er alle tiders vovse.. men hvor har jeg lyst til at kvæle manden !!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sådan kommer man af med en hund...
  • #1   30. dec 2007 Meld fyren. Hvem tog hunden op, han må være en slags vidne.?? Og du ved at han har ejet hunden.?? Vidne nr. 2.

• #2   30. dec 2007 Kvæle?? Han skal da bare dø af forblødning fra de ædlere dele.. Og røvpules af en stor neger... IDIOT..

• #3   30. dec 2007 kvæle??..ku du ikke bare oplyse politiet om at du ved hvem tidligere ejer er, så han kan få sin "retmæssige" straf?............(for der må da findes en straf for bare at dumpe et dyr?)........der er da ingen grund til at holde hånden over så kold en person...........

• #4   30. dec 2007 hunden er på dyrenesbeskyttelses internat.. ejeren af dette og mig blev enige om ikke at melde ham, for så kunne han bare hente hunden hvilket ikke ville være til dens bedste.. nu bliver den chippet og vacc og håber han får et godt hjem..

• #5   30. dec 2007 Hvor henne i landet er det internat?

• #7   30. dec 2007 jeg har jo snakket med internatet igår, fortalte om hans navn, altså hunden og hvordan han er opvokset og hvad jeg vidste om ham her fra de 4 mdr ca min eks havde ham... det ville fryde mig at han fik en regning på de 4000 som hun sagde det var rendt op i...

• #8   30. dec 2007 ja, helt sikker på den ikke er stukket af, jeg spurgte ham hvor hunden var, og han sagde væk.. sagde hvad jeg havde hørt i radioen at en hund der lød til at være hans, men samme slags halsbånd på var blevet fundet tæt på hans arbejde.. han blev underlig stille og safde - bortadopteret.. kunne se han løj...

• #9   30. dec 2007 Betina det lyder som om du fryder dig over det hele...........?

Og hvis du er hans Eks hvordan kan hans eks kæreste så flytte hjem til hendes land..........?

• #10   30. dec 2007 spirrevippen !!
    fryder mig bestemt ikke over at han bare sætter sin hund af på en landevej vel... og ja, er hans eks eks eks.. har børn med ham (desværre) og han havde efter mig en eks fra et øst land og har nu en anden kæreste...

• #11   30. dec 2007 Man må da godt undrer sig over de indlæg der kommer på HG Cecilie.

Undskylder da bare så, fordi jeg ikke æder hver Historie rådt.

Og ellers så tier jeg da stille....
    Og dog, nu når du har vidst det med den sorte sæk også.....?
    Hvorfor så ikke forsøge at gøre noget før det var kommet så vidt ?

Sidste ord herfra!
    Jeg undres bare i stilhed over det hele.......

• #12   30. dec 2007 Meld ham....og hvis han kunne komme i tanke om, at han vil have hunden tilbage så kommer han til, at betale regningen til internatet........tvivler stærkt på, at han har lyst til det.

Stakkel hund.....håber den får et bedre liv fra nu af.

• #13   30. dec 2007 skal du ikke svare alle dem der gerne vil vide hvor internatet er ? måske har de en mulig interresse (staves?) for ham ..

• #14   30. dec 2007 spirrevippen.. jeg har et utal af gange prøvet at få ham til at finde den hund et hjem.. viste ham en annonce en dag hvor en ældre mand på landet søgte en ung voksen stille hund.. men nej, han skulle ikke af med den her hund... kunne gi dig alle detaljer så kunne du jo tjekke hos politi og internat, men har svaret de 2 privat der ville vide på hvilket internat.. det har jeg så min grund til, og du har selvfølgelig lov at undres...

• #15   30. dec 2007 line.. hvad mener du med at jeg har svaret mange forskellige... jeg har skrevet til dig.. spøttrup dyreinternat, i balling,salling ved skive ... og det ligger i midt vest jylland...

• #16   30. dec 2007 Hvorfor er det lige det er så interessant hvad for et internat hunden befinder sig på ??

Betina, som Nalle S skriver så synes jeg heller ikke du skulle oplyse hvilket internat den befinder sig på...

Kommentér på:
sådan kommer man af med en hund...

Annonce