{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.664 visninger | Oprettet:

Hunde vits. ha ha {{forumTopicSubject}}

¨-Hvornår siger hunden "mæh"? - Når den lærer et nyt sprog!

-Hvorfor kaldte snemanden sin hund for Frost? - Fordi frost bider...

-Hvorfor begraver hunde kødben i jorden? - Fordi de ikke kan begrave dem i træerne!

-Hvornår er en sort hund ikke en sort hund? - Når det er en greyhound!

-Hvor mange sæsoner er der i hundens liv? - Kun én - fældesæsonen...

-Hvad er forskellen mellem hunde og lopper? - Hunde kan have lopper, men lopper kan ikke have hunde!

-Hvornår er det mest sandsynligt, at en herreløs hund går ind i ens hus? - Når døren står åben...

-Hvornår er det bedste tidspunkt at lufte sin rottweiler? - Når den har lyst!

-Hvad kalder man to hvalpe, der lige er kommet ind fra snevejret? - Slush puppies...

-Hvad er hundens yndlingsmad? - Alt hvad der er på ens egen tallerken...

-Hvad får man, hvis man krydser en hund med en edderkop? - En hund, der løber på væggene!

-Hvad får man, hvis man krydser en kat og en hund? - En kat med paranoia!

-Hvorfor bed gravhunden damen i anklen? - Fordi den var lille og ikke kunne nå højere oppe!

-Hvad kaldes de tre yderste hår på en hunds hale? Hundehår,selvfølgelig

-Hvornår siger en hund som en kat? - Når den efter at have ligget i dybfryseren bliver kørt gennem rundsaven

-Hvad får man, hvis man krydser en hund med en bussemand? - En snothvalp...

-Hvad sagde hanhunden da den så juletræet stå pyntet i den fine stue?Har jeg ikke en god familie.... De har hentet mit toilet ind i varmen og tændt lyset

-Hvad er det der logre og siger mijav? En hund der har lært et fremmedsprog.

-Hvorfor står der hunde ingen adgang udenfor loppecirkuset?
Det er fordi det flere gange er sket at en tilskuer-hund har stjålet hele forestillingen.

-Hvorfor logrer hunde til siderne?
Det er fordi de første hundeejere var hulemennesker og ikke havde særligt højt til loftet.

-Hvordan undgår du at din hund sidder på bagsædet og gøer?
Du sætter den på forsædet

-Hundejer: Min hund er fuld af krudt i dag.
Lundehundeejeren: Så pas på den ikke støder ind i min hund, den er en lunde.

Hund 1: Tror du mennesker kan tænke?
Hund 2: Selvfølgelig kan de det! Mit menneske er meget klogt. Det forstår alt hvad jeg siger.
Hund 1: Så må mit menneske være dum og have et meget lille ordforråd.
Lige meget hvor tit jeg siger mad, så får jeg kun en gang om dagen.

Hund 1: I dag skal vi til lydighed.
Hund 2: Lydighed - hvad er det?
Hund 1: Det er et sted hvor vi går rundt og lærer menneskerne at give os godbidder.
Først går du rundt......
og så tager dit menneske en godbid frem....
og på signal fra dig giver di dig en godbid.
På en god aften kan du få et helt måltid.

Hund 1: Til træning i dag så jeg en klog hund.
Han lærte alting lige med det samme.
Hund 2. Syntes du han var klog?
Lagde du mærke til hvor få godbidder han kunne få ud af det.

- Jeg spille kort med min hund.
- Det var dog fantastisk, den må være meget klog
- Egentligt ikke, hver gang den får gode kort så logrer den med halen.

- Min hund løb af med førstepræmien ved en katteudstilling.
- Hvordan kunne den det?
- Han rendte af med katten.

- Selvfølgelig syntes jeg at hvalpen er sød. Men hvor skal den sove?
- Oppe i sengen hos os.
- Jamen, hvad så med lugten?
Nå, ja, det må den sgu vænne sig til, det har jeg gjort.

-Et ældre ægtepar havde en ældre hanhund. Den var deres et og alt, men konen havde et problem med at den snorkede så skrækkeligt hver nat at hun ikke kunne sove for det. En dag da hun alligevel var hos dyrlægen beklagede hun sin nød....Dyrlægen kløede sig lidt i skæget. Han havde ingen videnskabelig løsning på problemet, men han kendte da et gammelt husråd, men hvis det ikke virkede så var det altså ikke ham der havde fortalt det....huskede han hende på. Når hunden snorkede skulle hun binde en snor om hundens lille mand. Konen syntes det var en skør ide, men da hunden samme aften startede sin koncert, stod hun op og tog et silkebånd i sit syskrin, bandt det på......og der blev ro.
Senere på aftnen kom ægtefælden hjem efter en god aftenen sammen med vennerne og så var der igen en larm så den stakkels kone ikke kunne sove. Så tænkte hun.... virker det på en hund, så virker det måske også på hans ejer og så stod hun op og gik i syskrinet for anden gang.
Tidligt næste morgen vågnede ægtefælden, naturen krævede sit, mens han stod der kiggede han ned, først på sig selv og bagefter hun hunden, derefter sagde han:
Jeg ved ikke hvor vi har været og hvad vi har lavet, men vi fik første og anden præmie.

-Må jeg klappe din hund ? Ja, værs’go, jeg henter lige førstehjælpskassen.

En mand skrev et brev til et lille hotel i provinsen som han havde planlagt at besøge i sin ferie. Han skrev: Jeg ville meget gerne have min hund med på ferie. Han er velplejet og godt opdraget. Vil de give deres tilladelse til at han bor sammen med mig på hotellet? Hotelværten svarede ham straks Jeg har haft dette hotel i mange år. I al den tid, har jeg ikke haft en hund der stjal håndklæder, sengetøj, sølvtøj eller billeder fra væggen. Det har aldrig været nødvendigt at smide en hund ud af hotellet midt om natten på grund af druk eller uterlige handlinger. En hund er aldrig stukket af fra regningen så hvis din hund vil stå inde for dig skal i begge være velkomne her.

Patienten: - Doktor, jeg tror, jeg er en hund Lægen:- Læg dem op på briksen, så jeg kan undersøge dem! Patienten: - Desværre doktor, jeg må ikke kravle op i møblerne

Den ene pralende hundeejer til den anden: Min hund er så klog, at den selv ringer på når den vil ind! Det er da ikke noget, min hund har egen nøgle!

-Ved du hvorfor Grønland har så hurtige hunde? Nææææh! Fordi der er så langt mellem træerne.

-Man må aldrig kysse sine kæledyr, oplyste lærerinden, det kan være farligt. Jens, kan du give et eksempel på denne fare? Ja, min tante Hanne plejede at kysse sin hund, og den døde!

-Det var ikke en af Peters heldige dage, da han stod på bussen, gik hans seler løs, og et øjeblik efter faldt hans bukser ned om enden på ham. Han bar på en mappe, to pakker, en taske med vinflasker og en særlig bæretaske til sin lille pekingeser, og han tabte det hele, da bukserne røg. Flaskerne gik i stykker, og pekingeseren sprang op af tasken og lige i skødet på en ældre dame. Peter stod lamslået efter ulykken og kunne slet ikke røre sig, så sagde den ældre dame. Skal jeg stoppe den lille pjevs ind igen. Da sukkede Peter dybt og stønnede: Du godeste - er der nu også hul i mine bukser. Det var hunden jeg mente, svarede den gamle dame.

-Hvad får du hvis du krydser en Lassie med en Pitbull? En hund der først bider dig i benet for derefter at løbe efter hjælp.

-Damen i toget: Når jeg har købt billet til min hund, så må den også have lov til at sidde på et sæde lige som alle andre passagerer. Konduktøren: Udmærket, frue, så siger vi det, men De må hellere sørge for, at den holder fødderne på gulvet, ligesom de andre passagerer.

-Brian og hans hund, Flink sad på stamværtshuset og spillede kort, da en tilfældig kunde kom ind. Det må jeg nok sige! Det var en klog hund! Nå, klog og klog! sagde Brian, Den har tabt de to sidste spil!

-Nå, er din nye hund så vagtsom` Om den er, bare jeg tænker på en tyv, så gør den!


-Min hund kan lyve! Nej det tror jeg ikke på! Henvendt til hunden: Hvad siger katten? VOV!

-Udenfor en brandstation er en brandmand ved at klargøre brandbilen, da han opdager en lille dreng ved siden af. Den lille dreng sidder i en lille rød vogn, med en lille stige hængende ned af siden. Han har en brandhjelm på, og foran vognen er en hund spændt fast. - Hej lille dreng, hvad laver du? - Jeg leger jeg er brandmand, og det her er min brandbil. - Det er sørme en rigtig fin brandbil du har knægt. - Tak brandmand, siger den lille fyr. Brandmanden ser endnu nærmere og opdager, at den lille dreng har bundet vognen fast til hundens testikler. - Knægt, siger brandmanden, jeg vil ikke fortælle dig, hvordan du skal køre din brandbil, men hvis du bandt vognen fast om hundens hals, tror jeg på, at det ville gå meget stærkere. - Du har sikkert ret brandmand, men så ville jeg jo ikke ha' sirenen!!



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde vits. ha ha
Kommentér på:
Hunde vits. ha ha

Annonce