883 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Cronch-hennes petfood? Cronch-hennes petfood?

er der nogle der har erfarringer med denne type foder?...både gode og dårlige....

pt er min mor's tæve på RC, men hun mangler ligesom noget i pels og hud...og der vil fiskeolie nok være en god ting..men skal man "nøjes" med fiskeolien eller lave et foderskifte.....(hunden er MEGET kræsen)

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af seng og skabe 6.500 kr.
  • Skifte ben på en sofa 830 kr.
  • Gardin ophæng 350 kr.
  • Opsætning af loftlampe 650 kr.
  • Låsesmed - udskiftning/reparation af udvendige lås 1.000 kr.
  • Rensning af tagrender på 96 m² bolig 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cronch-hennes petfood?
  • #1   2. jan 2008 Fodret er godt, det er bedre end så mange andre der er på markedet.

• #2   2. jan 2008 Jeg har dårlig erfaring med Hennes.
    - men når det er sagt, så kender jeg folk med både gode og dårlige erfaringer indenfor Hennes.

• #3   2. jan 2008 Som en hovedregl, så er de produkter som navnet PRÆMIUM et godt og godkendt produkt, som overholder ISO 9000.

For at bruge navnet Premium er det et godkendt produkt. som er testet på alle mulige måder..

Så om det er et godt produkt kan du alid se, på navnet.
    Andre produkter som ikke har gennemgået den samme analyse og test, kan og må ikke bruge navnet PRÆMIUM.

• #4   2. jan 2008 Min Luna fik Hennes i en periode.. og sikke en pels.. Men dårlig ånde.. fyda føj da.. Og så var hun jo alt for fin i pelsen i forhold til hvad en labber skal være..

Min veninde's semilanghårede schæfer trivedes på hennes..

• #5   2. jan 2008 Jeg ville nok vælge at "nøjes" med olien, så.. Før jeg ville gå ud og skifte foder..

Har en anden veninde med en Bayersk Bjergschwisshund.. og han kunne ikke holde vægten på Hennes..

• #6   2. jan 2008 hmm..ja vægten kan blive et problem...G*... hun har MEGET "runde ribben".....G*...

og bumser..jamen det er jo svært at undgå på en Bullmastiff..........

jeg har allerede fået dem til at sende en foderprøve...men det er jo kun til en hul kindtand på en 60kg hund, så jeg er muligvis nød til at forsøge mig hos en forhandler der giver fodergarranti(så man kan levere tilbage hvis hun går fra maden helt)

• #7   2. jan 2008 pt står valget imellem Cronc fra hennes pet food og så Gilpa hundefoder..........det er de to typer som jeg har hørt er gode til hunde som mangler lidt extra fisk og vitaminer i systemet.....

• #8   2. jan 2008 jeanette*

hvordan "fin" i pelsen?.............(forsvandt stivheden i rygpelsen eller?)

• #9   2. jan 2008 Ja.. du ved at en lab helst skal være grov i pelsen? Hun fik en rigtig (flot) blød skinnende pels..

• #10   2. jan 2008 henne peetfood laver oz en anden foder som de dog ikke sælger i butikker den hedder Vaks Kennel og efter min mening er den bedre end Cronc.... men den skal købes på fabrikken.....

• #11   2. jan 2008 indtil videre har jeg fået fat i en forhandler som giver fodergaranti...så der vil jeg starte med et par sække til min mor's tæve og så se på hende om det virker som et godt foder....................man er jo nød til at prøve sig frem engang imellem.. ;o)

• #12   2. jan 2008 Hold dig langt fra Gilpa, der er meget stor forskel på hvor meget olie der er tilsat. Nogle gange er det sølet til, andre gange er det tør som spånplade.
    Hvis hunden er glad for RC så brug fiskeolien, eller endnu nemmere og billigere, brug rapsolie oven på.
    Hennes er godt men Sportsmans pride er meget bedre.

• #13   2. jan 2008 Winther*

det lyder som RC hvalpefoder dér...kalktilskuddet i det foder er også altid ca.....(hvad skal man så bruge en foderdeklaration til?)

vi starter nok med hennes...og så tar vi den der fra....-det er jo så hygsomt at rende igennem foderjunglen..(not!) ;o)

Kommentér på:
Cronch-hennes petfood?

Annonce