Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der skal se
  • #1   2. jan 2008 Jeg tror jeg skiftevis vil være harm og sidde og stortude - så jeg regner med, at jeg springer over i første omgang ;o)))

• #2   2. jan 2008 Ja.. det havde jeg tænkt mig, godt at du lige mindede mig om det.. smiley

• #3   2. jan 2008 Jep det har jeg tænkt mig at se.

Må indrømme at jeg håber det er væsentlig bedre end jeg går og tror, for synes det er et meget underligt koncept.

• #4   2. jan 2008 Nina ja det vil jeg. Tak fordi du huskede mig på det smiley

• #6   2. jan 2008 Blir da nødt til og se det , så jeg kan være med i diskustionen herinde bagefter !! smiley

• #7   2. jan 2008 Ja jeg skal helt sikkert se det :-))

• #8   2. jan 2008 Tror også jeg skal sidde og se det. Selvom jeg kommer nok også til at knibe en tåre. Stakkels hunde som forhåbentlig får det godt.

• #9   2. jan 2008 nej jeg gider ikke at høre eller se på ham Bubber

• #11   2. jan 2008 Ja jeg skal da helt klart oz se det;o)

• #12   2. jan 2008 BonBon -sådan har jeg det osse lidt. Jeg har de sidste par år været i Århus og se Apassionata (hesteshow), men sidste år var sidste gang. Bubber var nemlig vært, og han er da sikkert en vældig sød og dygtig mand, men dælme ikke til den slags -og har svært ved at forestille mig at han er bedre til sådan et program. Men skal da prøve at give ham en chance.

• #13   2. jan 2008 Er os træt af at det er Bubber der er vært .. smiley

• #14   2. jan 2008 yes skal jeg da

• #15   2. jan 2008 Jeg skal se hvad det er, men har ikke særlig høje forventninger.. Synes det lyder lidt underligt

• #16   2. jan 2008 Ska' da se det, for det er jo ikke til at danne sig en mening om konceptet når man ikke har set det.

Derudover er mine 2 piger, Bolette og Bianca, med i introduktionen af programmet. Vi var til optagelser i starten af december og det var en sjov oplevelse.

Det kan godt være Bubber ikke lige er ensbetydende med hunde, men det er jo ikke ham der har bedt om at få tjansen. Jeg kan kun sige at han er professionel og sætter store krav til sig selv. Hvis han ikke var tilfreds med en optagelse bad han selv om at få taget den om, selvom filmholdet måske var tilfreds. Han er helt nede på jorden og ikke anderledes end os andre "bare fordi han er kendt" - det var i hvert fald det indtryk jeg fik under optagelserne.

Selvom jeg har været med til at lave introen, er det ikke ensbetydende med at jeg bifalder konceptet. Men det kan jeg først udtale mig om, når jeg har set det.

• #17   2. jan 2008 Gitte -det lyder da lidt spændende at være med til:o)

Nu er det som sagt ikke fordi jeg betvivler at Bubber er dygtig eller seriøs. Jeg var bare SÅ skuffet da jeg så ham i Århus, hvor han (desværre) tydeligvis ikke havde meget forstand på det han skulle tale om.
    -det er måske ikke hans skyld, men ærgerligt alligevel.

Nu ved jeg jo ikke hvad han ved eller ikke ved om hunde, så jeg giver det en chance -men jeg kunne i hvert fald godt ønske at man sørgede for at ham/hende man har som vært på sådan et program rent faktisk har lidt forstand på det osse.

• #18   2. jan 2008 ja da ; )

• #19   2. jan 2008 Oraklet, det kan vi godt blive enige om. Da jeg meldte mig til optagelserne var jeg også forundret over at det var Bubber der var vært. Men jeg kan ikke komme i tanke om hvem de ellers kunne have valgt. Han er meget oppe i tiden, så de har nok vurderet at han var den bedste til tjansen. Det kan vi jo hver især have vores mening om.

• #20   2. jan 2008 Så vidt jeg har set i beskrivelsen af programmet, så er det ikke Bubber alene, men Irene Jarnved er også med i programmet.
    Synes det skal ses inden man maler fanden på væggen, så der er vel lagt op til en diskussion, snere på aftenen om godt eller skidt !

• #21   2. jan 2008 Nina -ja bestemt skal det ses først. Jeg har da osse tænkt mig at give det en chance (som jeg osse skrev ved jeg jo ikke hvad Bubber ved eller ikke ved om hunde).

Men alene konceptet synes jeg er underligt. Men ses skal det da.

Kommentér på:
Nogen der skal se

Annonce