{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund alene?
  • #1   4. jan 2008 jeg ville og sige det er synd for det er lang tid.. se om du kan finde en sød pige/dreng der kan komme og kig til ham i gang om dagen?

• #2   4. jan 2008 har du ikke andre hunde den kan være sammen med ???
    hunden tæller ikke timer, men kvaliteten af den tid i er sammen og laver du meget sammen med ham når du har fri så er det ok.

• #3   4. jan 2008 Jeg har det ikke godt med det, men ved ikke lige hvad jeg skal gøre... Jeg vil da lige prøve og se om der er nogen der kan lufte ham lidt...

• #4   4. jan 2008 De 2 store hunde er kun hjemme i weekenden. De er sammen med Morten på Sjælland. Han arbejder derover. Så har jeg 3 katte hjemme og lille Rocky.

• #5   4. jan 2008 jeg ville nok som du skrev få en der gad bruge liudt tid på ham midt på dagen..

• #6   4. jan 2008 Rigtig god idé at finde en ansvarsfuld dreng/pige til at gå med Rocky smiley

Jeg gik utroligt meget med hunde da jeg var barn...

• #7   4. jan 2008 Min er hjemme alene i ca. 8 timer.. så sover han, også når jeg kommer hjem er der dømt HYGGETID... om tirsdagen har min mor fri så der er jo nogle hjemme.. Og i weekenden er vi da også hjemme... 12 timer er nok lidt for meget...

• #8   4. jan 2008 Og er det en man ville stole nok på til at have en nøgle? samt gå tur med ens kæreste eje?

Det er nemlig meget svært.. jeg ville godt have at der var en, der kunne lufte Luna, men det er ikke bare sådan lige at finde en.. Det er mange ting, der skal tænkes på..

• #9   4. jan 2008 ja, 12 er i overkanten. Mange skolepiger / drenge vil gerne tjene en skilling. Jeg har en nabo søn, der lufter Tezza efter behov. Han får 20 kr. pr gang.

• #10   4. jan 2008 Massere mennesker har jobs hvor de er væk 12 timer, og massere har hunde der fungere upåklageligt, men det er en rigtig god idé at finde en du stoler på der kan lufte vapsen lidt....
    Men kan du ikke finde en, så overlever vapper nok, og så må du jo bare kaste al din tid og kærlighed efter ham når du kommer hjem.

• #11   4. jan 2008 Jeg tror ikke, vores Rocky kan holde sig i 12 timer. Jeg er væk i 6 timer, og da skal han "på" straks. Han er til gengæld heller ikke så vild med at være alene hjemme, så 12 timer ville jeg ikke byde ham.
    Det er lidt svært - hunde er jo også forskellige. Jeg ville nok også selv være træt efter 12 timer ude - og så komme hjem til en aktiv hund - py-ha smiley

• #12   4. jan 2008 Hvis hunden er vant til at være alene i 6 timer , så er 12 timer alene alt for meget ..

Er hunden vant til at være alene 10 timer vil det ikke være den store udfordring ..

Balder kan sagtens holde sig i tolv timer , for det har han prøvet et par gange og han har aldrig haft problemer med at være alene fordi det har han været vant til .

Mine sviger forældres hund er aldrig alene , sviger mor går hjemme , og går men hunden 6-7 gange om dagen . Hvis den hund skal være alene bliver den deprimeret og fornærmet, og den kan ikke holde sig i meget mere end 5-6 timer ..

Så det er bare et spørgsmål om vaner ..

Ved ikke om jeg syntes det er en god ide´ at få nogen til at lufte ens hund , der kan ske så meget som man ikk er herre over . Hvad hvis hunden bider personen , hvad hvis hunden knytter sig for meget til personen , hvad hvis personen ikke kan styre hunden osv .. Så jeg ville ikke gøre det .. med mindre jeg kender personen .

• #13   4. jan 2008 Jeg har det også skidt med det... Jeg havde også tænkt mig og spørge min nye chef om han kunne komme med på job. Så kunne han være ude på personale rummet. Er det en god ide?

• #14   4. jan 2008 Mange hunde er jo alene 8-9 timer hver dag, og hvis det kun er en gang imellem det sniger sig op over kan jeg ik se problemet.

Kommentér på:
Hund alene?

Annonce