{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

Flåter {{forumTopicSubject}}

Øv, øv og øv vi har efterhånden fundet en del flåter på Lucas denne sommer, selvom vi har dryppet ham med "Bayvantic". Det gjorde vi også sidste år og der fik han stortset ingen. Er der andre der også døjer med de møginsekter? Er der nogen der har erfaring med m om hvidløgspulver i maden hjælper- det har vi nemlig hørt??
På forhånd tak!

Mvh Trine og Lucas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flåter
  • #1   14. aug 2005 max har ikke haft nogle flåter.. vi giver ham frontline det der der både holder lopper og flåter væk, det vildt godt.

• #2   14. aug 2005 jeg brugte det her advocate, da det bla forbyggede en del orme, men der er vist rimelige stærke sager så jeg er hold op med at bruge det, da han aldrig har haft en flåt og det er begrænsede hvor meget vi kommer i skoven osv.

men hvis han er plaget af flåter, kunne det være det var noget for jer.

prøv at læse dette link, der står lidt om det!

• #3   14. aug 2005 (link fjernet)

• #4   14. aug 2005 Advocate beskytter ikke imod flåter..

• #5   14. aug 2005 De gange jeg har brugt midler, der skulle forhindre flåter, så har hundene alligevel fået flåter på sig...
    Så jeg bruger det ikke mere.

Men overvejer at begynde med Advocate af den simple grund at det beskytter mod hjerteorm og ræveskab.
    Men desværre ikke flåter..

Har fået det anbefalet af min dyrlæge.

• #6   14. aug 2005 Og så er der desuden MANGE flåter i år..
    Det kan være grunden.
    Men jeg synes sq at det er de mest modbydelige bæster, der findes!
    Så hellere edderkopper og slanger!
    Flåter får det til at rende koldt ned ad ryggen på mig *gg*

• #7   14. aug 2005 ja jeg har læst flere steder er der skulle være rigtig mange flåter i år smiley

det forbygger heller ikke som sådan, men behandler de parasitter som den har samt holder den beskyttet mod nye.
    dvs at en flåt vil ikke kunne blive optage i huden
    eller den vil komme af og ikke sætte sig fast!

det er dyrlægens ord, men kender nogen som bor i skov område hvor de har haft hunden fri for flåter!

men du skal hvert fald, snakke med dyrlægen om det da jeg hverken er ekspert og plus det er receplig !

• #8   14. aug 2005 hmmm lidt undeligt hvis flåter i påvirkes, men brugte det os mod de forskellige orme bla hjerteorm, da jeg har fanget murphy med en bæ i munden uhff
    først trode jeg han kom med en pind, det var det så ikke....*LOOOL*

men det er skrappe midler så jeg er holdt op med at bruge det!

• #9   14. aug 2005 Taz plejer aldrig a have flåter - men har været plaget a dem i år, så der må virkelig være mange.

Bruger ellers Program vet - men det virker ikke mod flåter, kun lopper. Har ellers hørt a Hvidløg skulle hjælpe ? Ellers er det bare a vente, til flåt sæsonen er forbi....

Kommentér på:
Flåter

Annonce