gigt {{forumTopicSubject}}
Jeg møder ofte en gammel dobberman i parken, som er 13 år!
Den er meget svag på bagbenene og de kolapser, hvis han løber og ellers ser det ret voldsomt ud da den slinger/halter og falder sådan lidt sammen i bagbenene når den går! (det ser ret vildt ud)
Det skal siges at den er utrolig glad og frisk og lovre meget med halen, så smerte ser den ikke ud til at lide af, selvom jeg ikke kunne forstille mig andet!
deres dyrlæge har kun rost ham, da han er så gammel, men glad og ellers får han kun omega 3 fedtsyre!
Jeg har ikke særlig meget erfaring med gigt hos hunde, ved dog kun at det er meget normalt at racen rammes osv
Er der nogen der kan fortælle mig lidt om emnet, da jeg vil mene der skulle noget behandling til og meget gerne vil give dem lidt info, da de åbenbart ikke selv har undersøgt nøje!
Han er ret gammel men der ikke være noget der hjælper ham. eller hvad??
apr 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.237
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.275
(link fjernet)
okt 2004
Følger: 52 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.331
Det gjorde hende simpelthen 4 år yngre, så jeg vil da absolut anbefale dem at snakke med deres dyrlæge om det, for vi fik da nærmest en helt ny hund da Zita fik gigt-medicin!
apr 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.237
belinda: lige det jeg havde brug for! for det er en meget frisk og glad hund så hvis det lige kan give hende de sidste par års glæde ville det jo være en gave! han er trodsalt 13 år! mange tak for oplysningen!
knus didie
gigt