{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
319 visninger | Oprettet:

gigt {{forumTopicSubject}}

Jeg møder ofte en gammel dobberman i parken, som er 13 år!

Den er meget svag på bagbenene og de kolapser, hvis han løber og ellers ser det ret voldsomt ud da den slinger/halter og falder sådan lidt sammen i bagbenene når den går! (det ser ret vildt ud)

Det skal siges at den er utrolig glad og frisk og lovre meget med halen, så smerte ser den ikke ud til at lide af, selvom jeg ikke kunne forstille mig andet!

deres dyrlæge har kun rost ham, da han er så gammel, men glad og ellers får han kun omega 3 fedtsyre!

Jeg har ikke særlig meget erfaring med gigt hos hunde, ved dog kun at det er meget normalt at racen rammes osv

Er der nogen der kan fortælle mig lidt om emnet, da jeg vil mene der skulle noget behandling til og meget gerne vil give dem lidt info, da de åbenbart ikke selv har undersøgt nøje!

Han er ret gammel men der ikke være noget der hjælper ham. eller hvad??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gigt
  • #1   14. aug 2005 hmm det var meget info i lå inde med, ingen grund til at råbe i munden på hinanden *LOL* men der ingen tidsfrist så en hver info til hver en tid er taknemligt!

• #2   14. aug 2005 Emnet er stort, men har du prøvet at læse her ?

(link fjernet)

• #3   14. aug 2005 Vores Zita fik hos dyrlægen både gigtpiller, og Artroflex, der er et tilskud til hunde med gigt.
    Det gjorde hende simpelthen 4 år yngre, så jeg vil da absolut anbefale dem at snakke med deres dyrlæge om det, for vi fik da nærmest en helt ny hund da Zita fik gigt-medicin!

• #4   15. aug 2005 karina: ja jeg har googlet lidt, her og der! men tak

belinda: lige det jeg havde brug for! for det er en meget frisk og glad hund så hvis det lige kan give hende de sidste par års glæde ville det jo være en gave! han er trodsalt 13 år! mange tak for oplysningen!

knus didie

Kommentér på:
gigt

Annonce