{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

opfølgning på inat.. {{forumTopicSubject}}

http://hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=160957

Dr.Dyr. Kom ud til mig.
Og undersøgte hunden..

Han ville mene det skyldte stress :(.
han tjekkede om han havde feber hamselv. Og syntes ikke rigtigt at der var feber. Han mente også det kunne være en lille virus + stressen der fik hans krop til at reagere sådan..
Han gav ham først noget til at han kunne kaste op og komme af med det sidste der var inde i ham.. så ventede vi næsten 2 timer igen. da det så var overstået. fik han noget beroligende så han kan slappe af. Mandag skal vi så til dr.dyr for at få lavet et sundheds tjek.

det var altså en skræmmende oplevelse.. ikke kun for mig , men for det lille pus smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opfølgning på inat..
Kommentér på:
opfølgning på inat..

Annonce