945 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

De hjemløses hunde??? De hjemløses hunde???

Jeg tror personligt at de hjemløses hunde har det rigtig godt... De elsker jo deres hund over alt og de er jo nærmest det eneste de har og giver gerne sin sidste brødkrumme til deres hund - og den er aldrig alene har altid sin følgesvend med sig..... Tror faktisk at det er nogle af de hunde som har det bedre end så mange andre hunde i danskernes hjem -hvad tror i????

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af koblingsdåser til armatur 1.200 kr.
  • Nedringning og bort skuffelse 30.000 kr.
  • Ukrudt 600 kr.
  • Bathroom Drain Unblocking Needed 1.050 kr.
  • Badeværelset afløb tilstoppet 960 kr.
  • Udskiftning af tagrende 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De hjemløses hunde???
  • #1   6. jan 2008 Tror du har helt ret...

• #2   6. jan 2008 Der er helt sikkert nogle af de hunde, der har det rigtig godt, og får rigeligt omsorg og mad. Men jeg har altså også set nogen, som så forfærdelige ud i pels og foderstand. Der er bestemt nogen af dem, der ikke får opfyldt de mest basale behov. Så jeg giver dig halvt ret:)

• #3   6. jan 2008 Meget kan man sige om de farende svende og andre hjemløse, men du kan ikke sætte en finger på deres hunde, de mangler ikke noget.

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 32 Svar: 746
    #4   6. jan 2008 Helt enig. En landevejshund tror jeg også nyder livet. Så længe de får mad nok hygger de sig sikkert gevaldigt.

• #5   6. jan 2008 Det er underligt, for nogle gange tror jeg næsten de har det bedre. De får opmærksomhed døgnet rundt da hjemløse intet arb. har (eller det går vi vel udfra) og ja, de er deres tro følgesvend!

• #6   6. jan 2008 Dem jeg har set har været i absolut glimrende stand, ingen tvivl der..

Det er en værre sag når vi snakker "bumsernes" hunde, her er der virkelig mange der går for lud og koldt vand... og det der er værre ;-(

• #7   6. jan 2008 Fru B Y
    Jo, men er bumser ikke oftest hjemløse? Så bliver det et definitionsspørgsmål.

• #8   6. jan 2008 ja det ser faktisk sådan ret "sødt" ud når der kommer en glad hjemløs og en lidt tyk hund gående hen af vejen haha smiley

men har dog set engang en narkoman-Bums, Kald det hvad i vil, han var på stoffer og helt væk fra om verdenen.. han havde en hund Stor hund, rott blading af en art , hvor den var så undervægtig at det var til at få kulde gysninger af, har kun set sådan noget i fjern synet.. men det er også den eneste gang jeg har set sådan noget

• #9   6. jan 2008 Jeg tror også at de har det rigtig godt! De sørger for at hunden får mad hver dag, og har de ingen penge til det tigger de penge og køber kun mad til hunden!

• #10   6. jan 2008 Jeg så desværre en forleden dag der ikke havde det godt. En lille D/S gårdhund der dårligt kunne gå. Den havde godt nok fået et dækken, det var koldt den dag, men ejeren gad ikke vente på den, og skred over en rimelig stærkt befærdet uden at vente på sin lille hund. Den var lige ved at blive kørt over, havde bilisten ikke været hurtig på bremsen, så havde den været død. Og bilisten havde ikke en chance for at se den, ejeren gik ud mellem to parkerede biler. Der var godt nok en ophidset stemning blandt alle os der så det

• #11   6. jan 2008 En bums og en hjemløs er ikke det samme i mit sprog *sss*

• #12   6. jan 2008 Jeg vil også sige der er stor forskel på hjemløse og så '"bumser".. Har engang mødt en alkoholiker der stod uden for en 7/11 butik med sin amstaff blanding.. Han havde lige fået den sagde han og manglede tilfældigvis 11 kr før han havde råd til mad til den.. Den var helt vildt tynd og sky.. og lur mig om ikke en øl koster ca. 11 kr i 7/11???

• #13   6. jan 2008 jo en øl koster 11 kr, blev også engang spurgt efter 11 kr smiley

• #14   6. jan 2008 men jeg var enlig ret "flabet" han sagde jo han manglede 11 kr til mad til hunden, men jeg havde lige været inde og købe hunde mad, så en af de pate, halløjse hvor man bare lige river noget af også er der mad, stilte jeg bare foran hunden, også sagde han bare mange tak ;)haha

• #15   6. jan 2008 Hvad er forskellen på en hjemløs og en bums?

• #16   6. jan 2008 Jeg mener at hjemløse kan være lige så gode eller dårlige hundeejere som os andre.
    Jeg ser ofte eksempler på begge dele ...
    Jeg har desværre også set nogle af byens mange narkomaner gang på gang anskaffe sig hunde for at få tilskud ved kommunen til mad etc. og når hunden dør af sult, for pengene bliver jo selvfølgelig ikke brugt på mad, ja så skaffer (ofte stjæler) de bare en ny hund ... Forkasteligt ...

• #17   6. jan 2008 Siri Renee R-Kan man ikke også se dårligt behandlet hunde af såkaldte alm mennesker?

• #18   6. jan 2008 Nanna Team Agility Cairn *Esbjerg* > ej hvor godt at du gav hunden mad i stedet for at give ham 11 kr.

• #19   6. jan 2008 Tine L Er helt enig med dig. Oh jeg tror ikke på det roserøde billede som nogen har. Det stemmer ikke over ens med de hunde jeg ser sammen med de hjemløse.

• #20   7. jan 2008 Jeg er ret sikker på de har det fint, hvis ikke ville de nok smutte smiley Måske de ikke har dyner, kongesenge og mærkemad, men de ved ikke bedre og savner det derfor ikke vil jeg tro., Bare de har deres tro følgesvend, leder og ejer ved deres side er jeg sikker på de er glade smiley

• #21   7. jan 2008 nogle af vagabonderne der traver omkring har jo et hjem... de elsker bare at være på vejene...

jeg har heller aldrig set en hund der led, hos vagabonderne... men jeg ville dog ikke kunne sælge dem en hund til landevejen.. smiler

Kommentér på:
De hjemløses hunde???

Annonce