Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af koblingsdåser til armatur 1.200 kr.
  • Nedringning og bort skuffelse 30.000 kr.
  • Ukrudt 600 kr.
  • Bathroom Drain Unblocking Needed 1.050 kr.
  • Badeværelset afløb tilstoppet 960 kr.
  • Udskiftning af tagrende 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp Nogen der kender til
  • #1   12. jan 2008 Known medical issues
    Cerebellar ataxia: Cerebellar ataxia (CA) is a deadly hereditary condition that is known to affect Spinone puppies. It is a recessive gene; therefore, both sire and dam must have been carriers for any pup in a litter to have this condition. No puppy with CA has lived past the age of 12 months to date. Most puppies that have been diagnosed with the condition are euthanised at 10–11 months.
    Hip dysplasia: Like most large breeds, the Spinone can suffer hip dysplasia. This is when the hip bones become abnormal and make it difficult and painful to do any exercise. Dogs diagnosed with severe hip dysplasia can have their ball and socket joint replaced surgically with an artificial joint.

• #2   12. jan 2008 Nadi med de to putte hunde *
    Ja men selv tak da smiley

• #3   12. jan 2008 Ggg...LOOL Martin..

• #4   12. jan 2008 er ikk så god til engelsk....

• #5   12. jan 2008 Jeg forstår så meget at det er en dødelig sygdom der rammer Spione hvalpe, der er ingen kendte tilfælde hvor hvalpe med sygdommen er blevet over 12mdr de aflives som regel når de er 10-11mdr,og både mor og far er bærere af genet, og så stå der noget om HD som også rammer racen tit. Bedre kan jeg ikke hjælpe..Jeg er nemlig heller ikke super go til engelsk mere, man glemmer jo når man bliver ældre og ikke bruger sproget..;o)

• #6   12. jan 2008 Der er en herinde der ved noget om det... Hmm hun skrev til anden bruger, hvorfor hun avlede på sin tæve som havde lige netop den der sygsom.. Eller den havde vist fået hvalpe og så blev den aflivet... Du må se i trådene om du kan finde hende... he he

• #7   12. jan 2008 Hov det er da dig hun skrev til....

• #8   13. jan 2008 ja det var nemlig mig hun skrev til og har ikk vist en dyt om den sygdom(og ved det stadigvæk ikk) har jo hvalpen til hende der måske var syg....

• #9   13. jan 2008 Hej igen, jeg "tyggede" lige det der var skrevet, lidt bedre igennem, så selvom Cucci skulle ha haft det gen, så skal hannen der er far til din hvalp også have genet. Så hvis han er rask, kan din hvalp ikke ha sygdomen da begge forældre Skal være bærere...

Kommentér på:
Hjælp Nogen der kender til

Annonce