{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Rasmus N
Rasmus N
Tilmeldt:
19. aug 2005
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

dovne dyr :D:D:D {{forumTopicSubject}}

er det kun mig der har en UTROLIG doven hund, den er ikke herinde endnu (jeg har lidt bøvl med mit kamera) men det er en 11år gammel golden retriver som nogenlunde vejer det den skal... men hvis man for eksempel smider en kartoffel på gulvet (den elsker kartofler) sådan 0,5 meter foran den sidder den bare og stirrer indædt på den men den gider ikk rigtig flytte nummeren og tage den :D:D:D, er det kun mig der synes at min gamle hund er EKSTRÆMT doven ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dovne dyr :D:D:D
  • #1   20. aug 2005 Nu er 11 år jo ved at være gammelt for en golden. Man kan vel næppe fortænke hunden i at blive doven på sine gamle dage

  • Rasmus N
    Rasmus N Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   20. aug 2005 nej slet ikke hun skal jo være lov til at være gammel, men det er utroligt at hun ikke gider lette nummeren for at spise den kartoffel der ligger en halv meter foran hende, og hun elsker mad ingen tvivl om det, og hun har altså masser af appetit ...

  • #3   20. aug 2005 Gamle hunde bliver jo også tit kloge. Det kan være at hun godt ved at I hjælper hende hvis hun bare bliver siddende, og hvorfor så ikke bare gøre det:-)

  • Rasmus N
    Rasmus N Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   20. aug 2005 hmmmm, jeg vil så på ingen måde kalde hende klogere end da hun var yngre men jo hun forventer også at vi mader hende, men det er jo også iorden for så lang tid har hun jo heller ikke igen smiley

Kommentér på:
dovne dyr :D:D:D

Annonce