{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Er der nogen herinde med erfaring {{forumTopicSubject}}

i det at have en hund der er hermafrodit ?

Jeg sidder her med min lille søde Angel. Hun hygger sig gevaldigt. Og jeg føler mig som den største forræder... Jeg ved at på torsdag skal min lille skat igennem en stor operation. Angel skal nemlig sterilliseres og kastereres. Ja hun er nemlig hermafrodit . Noget der ved skæbnens ironi sker ca. 1 gang ud af 500.000.
Omkring nytår opdagede jeg at der voksede noget ud af hendes vagina... det forsvandt ikke.. Så Mandag i sidste uge var vi en tur hos dyrlægen der gav mig ret , det lignede en penis. Hun blev scannet i onsdags og der kunne man se to æggestokke , men også to små testikler... Dyrlægen har så i tiden siden samlet en masse viden om dette problem , samt talt en del med landbohøjskolen , hvor de sagde at hun skulle opereres så hurtigt som muligt... Og det er så på Torsdag. Kl 10 skal vi være der.

Det er et eller andet der sker i fosterstadiet , det er ikke gener eller på anden måde noget arveligt , det dukker bare op.

Er der nogen der selv har oplevet at ha' en hund der er hermafrodit ? Så vil jeg rigtig gerne høre om det ... Jeg kan ikke rigtig finde noget om det , udover de kliniske ting , ved ikke om det senere vil påvirke hende på nogen måde ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er der nogen herinde med erfaring
Kommentér på:
Er der nogen herinde med erfaring

Annonce