{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

2 løse hunde i Grindsted Ø!! {{forumTopicSubject}}

Ak ak!!
Da jeg kom hjem fra arbejde idag ved 17-tiden løb der to goldens rundt på vores vej.
En lys voksen han og en mørk gylden stor hvalp (så ikk lige kønnet.
De var nemme at kalde til mig, men intet halsbånd og derfor heller ikke noget skilt!!!

Jeg kunne ikke ta dem med ind,da Mille absolut ikke ville syns at de var velkomne, og vi for det andet står midt i ombygning af huset og pludselig var det som om de hørte noget og løb videre.
Jeg tænkte,at de sikkert hørte deres ejere kalde, og lod dem løbe.

Men nu har vi fået besøg af en kammerat, der siger at han kom forbi en bil der holdt med en smadret lygte og at der sad nogle personer på vejen ved siden af bilen hos en "lys klump".........Piiiiiiv altså!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 løse hunde i Grindsted Ø!!
  • #1   23. jan 2008 Puha det aldrig rart. Dumme ejere, de ikk holder bedre styr på deres hunde.

  • #2   23. jan 2008 årh smiley hvor er det noget øv. Stakkels hunde. Det er da vildt at deres ejere ikk er fundet endnu.

  • #3   23. jan 2008 Enhver kan komme ud for at deres hund "smutter en tur", men netop DERFOR skal de ha halsbånd og skilt på, for så er det bare at gribe knoglen og få minutter senere er hunde og ejere genforenet.... istedetfor det her......;o/



  • #4   23. jan 2008 ja jeg er nok lidt kold, jeg tager alle underlige hunde med hjem når det er mørkt... er virkelig bange for at de skal blive kørt over, så bor de på mit badeværelse til jeg har fået tjekket hunden ved dyrlægen. er den ikke mærket, så køre jeg den til internat næste dag, og sætter sedler op i området hvor jeg fandt hunden, ringer til politi (som er trætte af mig) og sætter seddel op i den lokale brugs.
    og så må ejeren få pengepungen op for at få sin hund igen. Måske passer de så lidt bedre på deres guldklump ikke løber ude i mørket en anden gang.....


  • #5   23. jan 2008 Marlene: Det sys jeg godtnok bare er helt i orden, god måde og gøre det på...

  • #6   23. jan 2008 Jeg havde sikkert også taget dem ind, hvis IKKE de var rendt videre, for det var to glade., tillidsfulde hunde, men de reagerede begge to på "et-eller-andet" (hvilket jeg troede var deres ejer) og derfor gjorde jeg ikke mere for at holde dem hos mig....

    Men stod lige der med favnen fuld af indkøb og nøglen i døren...... ;o(


  • #7   23. jan 2008 puha hvis den ene var kørt ned.. Ka det ik have gjort at den anden er flygtet endnu længere væk?

  • #8   23. jan 2008 hvad med at dem som evt har påkørt en af hundene, tog dem med til dyrlægen og får dem chiptjekket??

  • #9   23. jan 2008 Det var i den anden ende af vores bydel, så jeg var ikke derhenne. Der var masser af folk på stedet, sagde vores kammerat.....

    Men håber sørme da ikke den anden er flygtet i vild panik!!!! Håber jeg møder den på en af mine aftenture med Oscar!!! Han er aldrig blevet luftet SÅ mange gange!!!!


  • #10   23. jan 2008 Det er så frygteligt..

    Har selv oplevet det og derfor har mine hunde halsbånd med navne skilte på hele dagen dog ikke om natten og selvom de har seler på når vi går tur så har de stadig halsbånd på for HVIS nu de løb væk så er der jo håb for at de hurtiger kommer hjem tror ikke der er mange der tager til doktor dyr for at få tjekket en hund's chip ,,

    Har prøvet en gang at måtte tage en hund med hjem fordi den fulgte efter os..

    Og dn blev hurtig lukket i soveværelset da det ligger ved hovede døren og så efter jeg tjekkede den osv kom den indtil de andre indtil jeg kunne aflevere den ..


Kommentér på:
2 løse hunde i Grindsted Ø!!

Annonce