{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Dagens redning! {{forumTopicSubject}}

Jeg har idag oplevet noget som jeg gerne vil dele med jer allesammen.

min veninde skulle til jobsamtale på langeland og jeg var taget med sa hun er meget dårlig til at finde vej.
Da vi så er lige ved at være ved stedet ser vi en pige i meget pænt tøj komme løbende, og helt nede forenden af vejen ser jeg en hund farer rundt som om den har fået færten af noget... Min veninde parkere bilen der hvor hun skal til jobsamtale og jeg siger til at jeg prøver lige og går hen og hjælper pigen med at fange hunden. Jeg havde heldigvis bella med, så jeg begik mig ned af den vej hvor jeg havde set den sidst, men jeg kan ikke se pigen.!
Jeg fløjter efter hunden, den kommer nu tættere på mig, jeg kan se det er en ældre springer spaniel, der er mange biler som bremser op da de ser den (heldigvis). jeg var meget nervøs på det tidspunkt da jeg jo ikke kendte hunden og jeg vidste ikke hvordan den var over for fremmed. Da den får øje på bella kommer den helt hen til mig uden at tøve jeg beroliger den og snakker med den. får så fat i halsbåndet på den. DESVÆRRE er det et kvæler halsbånd så jeg har lidt svært ved at holde ham. men jeg trækker ham op af den vej hvor jeg havde set pigen komme løbende fra... jeg kan stadig ikke se hende, jeg forsøger så at banke på en tilfældig dør og ville spørge om de kendte hunden, men der er ingen som åbner... men så kommer pigen cyklende og og jeg råber efter hende og spørg om det ikke var hendes hund... hun er over lykkelig og meget glad for at jeg fangede ham... En meget lykkelig slutning...

Ved godt historien er lang... smiley
God dag til alle...
mvh maria

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagens redning!
Kommentér på:
Dagens redning!

Annonce