{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
239 visninger | Oprettet:

hvem med hund og kat? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen.

Nogen af jer som har hund og kat der evt. kan svare mig på et spørgsmål?

Vi har fået en kat herhjemme og kali er helt vildt emd hende. det er dog taget lidt af da de har været sammen i en uges tid nu. MEN når de leger så Gaber kali over hende altså ligesom om hun vil byde hende men egentlig ikke bider hårdt. det ser virkelig sjovt ud men vi undre os over hvorfor kali "Gaber" over hende som om hun vil bide hende midt over. nogen der har prøvet noget lign. og kan komme med et svar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvem med hund og kat?
  • #1   26. jan 2008 Vi fik afvide hos dyrlægen at det var fordi Chang min forældres hund ville beskytte Tulle (Katten).. Og at det også bare var leg.

• #3   26. jan 2008 Jeg havde Kat sammen med Beton i min gamle lejlighed.. der tumlede de også og hyggede sig. Nu kan han ikke bidde over en kat (da de er samme størrelse smiley ) men han bed hende i halen og poterne.. bare i leg. Katten skal nok sige til, hvis det bliver for vildt smiley

• #4   26. jan 2008 Tror bare det er leg.. Sådan er Aiya også overfor vores katte.. Og andre gange er de bare totalt nusseagtige overfor hinanden.. Du kan gå ind og se min video med Futte og Aiya, så kan du se hvad jeg mener..

• #6   26. jan 2008 shelby kommer hjem til mig i mogen og skal møde katten for første gang, hun er vandt til katte men katten er ikke vandt til hunde, så er spændt på hvordan det går, syntes katten er lidt snobbede hehe så hvis jeg kender hende ret må INGEN lege med hende ud over hende mor hehe

Kommentér på:
hvem med hund og kat?

Annonce