{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
338 visninger | Oprettet:

Beagel gør hele tiden!!! {{forumTopicSubject}}

Hej hvordan kan det være at vore beagel gør hele tiden? Ja jerne har den ikke for meget af den står bare og gør af igen ting! Hvis vi har gæster som i aften så gør den konstant lige meget om den er udenfor eller indenfor? Nu er klokken halv 8 vi fik gæster for en time siden og den har gøet i en time i træk nu. Hunden er omkring 10 måneder og det er min mors. Men jeg bor stadig hjemme og den virker ikke til har ret mange rubrikker at rykke rundt med i hovedet hehe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beagel gør hele tiden!!!
  • #1   26. jan 2008 Ja den gør som en søløve men hvorfor fanden skal den blive ved hele tiden!!!! ? Fandme irreterende hehe

• #3   26. jan 2008 Hvad kan man gøre for at få den til at bare holde lidt kæft?

• #5   26. jan 2008 Beaglen er jo en gøende race, så det tror jeg ikke bare sådan lige du kan vænne den af med.. Heldigvis gør Aiya ikke ret meget.. Hun "brummer" istedet.. Men hvis du har den lukket inde, er det sandsynligvis derfor den bliver ved..

• #6   26. jan 2008 Du skal træne hunden i at tie stille..... Ignorer den fuldstændig når den gøer. Den skal ABSOLUT INTET have ud af det!!! Heller ikke skæld ud for det er også opmærksomhed.

Vega gøer også en del i perioder, men som regel er det understimulering. Hvis vi f.eks. har haft lidt for travlt en dag og hun ikke har fået helt den træning og luftning som hun plejer. Jeg ignorerer hende når hun gøer og roser roser roser når hun er stille. Giv evt. hunden et tyggeben for at få opmærksomheden hen på noget andet, men først når hunden er stille. Den må IKKE få den som belønning for at gø!! Men som belønning for IKKE at gø!!

• #7   26. jan 2008 Kurt gør af alt og intet.... og det er slemt så jeg har købt sådan et halsbånd med lyd i der giver en hyletone hvergang han gør så stopper han og så roser jeg fik det i morges og han er næsten holdt op.... fed opfindelse.... ginial til gravere

Kommentér på:
Beagel gør hele tiden!!!

Annonce